Gå til innhold

Undertøy

Sessa

Anbefalte innlegg

Hva er vanlig å bruke av undertøy under kjolen? Sånn fra innerst til ytterst? Er det mest vanlig med stayups?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bare tipper vilt her - har egentlig ikke så mye peiling, men det kommer vel litt an på hva slags kjole du har.

Noen kjoler må du passe på så undertøyskantene ikke synes under, mens andre som er litt kraftigere i seg selv har kanskje andre behov (kjolen altså)..

Min kjole er litt kraftig så jeg regner med strømpebukse (muligens stay-ups...), truse og stroppeløs bh... tror ikke jeg trenger noe mer korsett, men det får jeg se når kjolen er klar.

Håper du får noen litt mer givende svar, men varsellyset når det gjelder undertøy er vel bare at det overhodet ikke må synes...(med mindre det er veldig med i beregninga da noe det vel sjelden er...)

maja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde denne, under brudekjolen, og den satt perfekt.

Veldig behagelig og god å ha på.

Den så kjempe lekker og god ut. Men får man push up med et sånt type undertøy? Det gjør ingenting om jeg får trykket puppa opp i kjolen nemlig ;) Da ser den litt penere ut også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Den så kjempe lekker og god ut. Men får man push up med et sånt type undertøy? Det gjør ingenting om jeg får trykket puppa opp i kjolen nemlig ;) Da ser den litt penere ut også...

Det er innlegg i brystene så de kommer opp ja.

Den sitter såpass stramt rundt deg at kroppsfasongen blir perfekt.

Og skulle da ha litt mage, kommer den sannelig på plass ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte torsolette fra Christiane (sjekk http://shop.christiane.no) med stringtruse til. Ingen strømper, kun glattbarberte ben.

Torsolettet ga fantastisk bra hold og fasong, men husk å prøve undertøyet med kjolen på - det kan hende du må opp en størrelse i undertøy, hvertfall hvis du har korsettliv i kjolen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha torselett under kjolen min ,jeg har også korsett liv i min brude kjole..Man får en utrolig flott fasong med torselett på seg ,man får en flott holdning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
MERETe.Hvor kjøpte du ditt undertøy? På nett??

Jeg kjøpte den på brudesalongen Vitabella på Stjørdal.

Kostet ca kr 1000,- Vet hun selger og sender andre steder i landet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kun stroppelaus bh og string... Det kjem jo an på kjolen! No har ikkje eg så veldig mykje å pushe opp ( :wink: ), dessutan var jo ikkje kjolen så veldig 'krevjande' heller... Og eg må jo seie at eg trivst betre i 'banleg' undertøy enn noko som strammar rundt heile kroppen... :roll:

Hadde forresten stay-ups òg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som kjolen er kjøpt vet jeg at jeg ha torsolet eller korsett med lav rygg. Ryggen bak på kjolen går så langt ned, at det hadde ikke gått med bh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg hadde denne' date= under brudekjolen, og den satt perfekt.

Denne er svært lav i ryggen, så den passer godt til brudekjoler som har lav rygg. Den har heller ikke stropper over skuldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitabella i Stjørdal = www.bryllupsweb.no .

Kan anbefales på det varmeste, jeg kjøpte kjole og underskjørt derfra, og servicen var upåklagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...