Gå til innhold

hvordan overraske

Fremhevede innlegg

Gjest addicted
Skrevet

Hei

Jeg er en ung kvinne på 28 og er i et forhold men en som er 12 år eldre enn meg... Vi har ikke så mye tid, for å være sammen, men snart blir det noen dager kun for oss. Jeg vil så gjerne overraske ham med noe spesiell, men er slett ikke flink å danse eller strippe o.l. Og en annen problem er at jeg skal ha mensen akkurat de dagene vi er sammen. Å slippe å ha sex er ikke aktuelt for meg, men har aldri prøvd å ha sex med mensen.

Noen forslag hva jeg kan gjøre og ikke føle meg flau...til tross for mensen? takk for alle svar

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hei

Jeg er en ung kvinne på 28 og er i et forhold men en som er 12 år eldre enn meg... Vi har ikke så mye tid, for å være sammen, men snart blir det noen dager kun for oss. Jeg vil så gjerne overraske ham med noe spesiell, men er slett ikke flink å danse eller strippe o.l. Og en annen problem er at jeg skal ha mensen akkurat de dagene vi er sammen. Å slippe å ha sex er ikke aktuelt for meg, men har aldri prøvd å ha sex med mensen.

Noen forslag hva jeg kan gjøre og ikke føle meg flau...til tross for mensen? takk for alle svar

Du har vel ikke mensen hver gang da?

Det er mye dere kan gjøre da! Har hatt sex med dama under mensen, men dere må jo være klar over at det blir "søl" da! Men det var veldig godt for henne, hun fikk ikke nok og massevis av orgasmer:) Men hvis du ikke vil det, kan du jo foreksempel gi an alt fra oral, runking massasje, analkos mm, bare fantasien setter grenser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...