Gjest *smak* Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Satt akkurat å så på hele reisen med Flåmbanen på NRK. Fra Myrdal til Flåm, minutt for minutt. For en vakker natur vi har!! Og for en tur og opplevelse det er å ta Flåmbanen!! Jeg har hatt gleden av å ta Flåmbanen selv og alt var sånn jeg husker! Vilt og vakkert!! Fantastisk!! Alle som vil se programmet kan se det hos NRK sine nettsider gratis. For en reklame programmet vil være for turister som ser programmet.. Kunne forresten tenke meg å sykle Rallarvegen fra Myrdal til Flåm ca 2 mil, det må være en stor opplevelse.. Meningen med tråden vet jeg ikke. Ble bare så begeistret!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Såg den ja, bur i Flåm så Er ikkje kvar dag ein heng opp klesvasken på riksdekkande fjernsyn!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Såg den ja, bur i Flåm så Er ikkje kvar dag ein heng opp klesvasken på riksdekkande fjernsyn!
Meridian Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Jeg så det i ny og ned, var litt opptatt innimellom, men det er nok en veldig fin tur
Meaty Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg så programmet, og ble veldig imponert! Jeg begynte til og med å søke på nett etter hoteller i området etterpå. Det er programmer som dette som gjør at jeg betaler min TV-lisens med glede!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå