Gå til innhold

frisør og fotograf i stavangerområdet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg i området og trenger sårt tips om en god frisør som tar seg av bruder og bruders mødre / forlovere...

Så hvis noen kjenner noen som eller kjenner noen som kjenner noen som har sittet i stlen eller kanskje til og med har sittet der selv så tar jeg gjerne i mot tips.

Er det noen som har andre "Siddis" tips blir jeg glad da jeg ikke er for godt kjent i byen. Er det noen som vet om fotograf Arild Hjelm er veldig mye dyrere enn andre? Noen andre som kan anbefales sterkt?

Maja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av fotografer ville jeg sjekket Arild Hjelm og Gry Torkildsen ihvertfall. Er ikke sikker på hvordan de ligger prismessig, men dyktige fotografer er de.

Frisør, der er jeg ikke sikker, vet det er en del som går på Modern Design (bla på Kvadrat), men det er sikkert mange andre gode også.

Gjest Anonymous
Skrevet

frisøren på Atlantic hotel er flink....ligger også litt gjemt sånn at du ikke sitter på "utstilling" mens du blir pyntet!!

Fotografene som tidligere er nevnt er bra, men vil også legge til Kallen i sentrum og en dame som holder til i Hafrsfjord ,som jeg desverre ikke kommer på hva heter. ( like ved madla leiren , på andre siden av veien.)

Lykke til..

Gjest Anonymous
Skrevet

takk takk for innspill!

Fotografen blir nok Arild Hjelm, var inne på nettstedet hans og der var det endel stilige bilder.

Hår-problematikken tar jeg nok i januar... jeg vil jo bare bli så pen som det er mulig å få meg... (skal jo titte på bildene fra den dagen i mange mange mange år framover...)

Maja - ulogget for dagen

Skrevet

Jeg skal til fotograf Gry Torkelsen.. Vil anbefale henne.. hun er ung og har masse av ideer til kule, romantiske og koselige bilder..

Ta en titt her:

http://www.masithela.com/fotograf/index.html

Hun gikk i lære hos Arild Hjelm.

Men jeg føler Arild Hjelm lever litt på ryktet sitt.. syns han har tapt seg i det siste.

Frisøren på Atlantic hotell.. Jeg ringte der i mai. Da hadde hun ikke frisøren begynt enda, men hun hadde ansatt en mann som skulle begynne i aug/sept. Så jeg vet ikke om han er flink...

Jeg skal ikke ha noe avansert oppsatt hår, så jeg skal gå til Buøy salongen, har hørt at de er flinke.

Hvis du skal ha noe hippt eller noe in i tiden anbefaler jeg "Kick". Men det er jo mange flinke, men spørs hva du er villig å betale. Jeg mener mange av små salongene kan gjøre ting like bra som de store dyre kjedene.

Lykke til..

Skrevet

Skal til Gry Torkildsen. Hadde tenkt på Arild Hjelm, men han var opptatt.

De ligger ca likt i pris, det gjør også KR Foto, men han var litt kjedelig...

Frisør? Min søster skal fikse meg, så jeg har ingen tips der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...