Gå til innhold

Hva mener han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har truffet en fyr på Internett og etter flere mnd med intens tasting dro jeg for å treffe han i hannes bygd. Vi bor langt fra hverandre,. Vi hadde det så fint den uka jeg var der og han var kjærlig og presenterte meg for kameratene hannes.

Nu 3 uker senere har jeg så vidt snakket med han, han skriver sjeldent meldinger mer. Men når vi snakkes foran web cammen virker han så interessert. Har prøvd å hinte fram at jeg er interessert men da svarer han han ikke på det og skriver noe helt annet..

Hva i ... skal jeg tolke dette? Vet at avstanden mellom oss er stor men jeg er villig til å flytte og det vet han.

Så hva tror dere? Jeg hater å være forvirret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Only one way to find out...- Spørre ham rett ut!

Vi er jo ikke tankelesere, og det er helt grusomt å være forvirret.

Si at du opplever han som mindre interessert, og at hvis det er tilefellet, så er det helt ok. Men, at du gjerne vil vite slik at du evt kan avslutte dette for å gå videre.

Opplever at så mange tier og utsetter dette ubehaget, fordi de ikke vil såre datene sine. Men, det er ikke noe mindre ubehagelig å bli gående å lure i total forvirring.

Da er det bedre å få beskjed med en gang, slik at man kan bli frigjort å gå videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...