Gå til innhold

Orgasme...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere gutter kjenne om jenta få orgasme hvis dere er inii henne når hun kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg og på.... viktig å vite til mine fremtidlige fake orgasmer..

Skrevet

det lurer jeg og på.... viktig å vite til mine fremtidlige fake orgasmer..

Hvorfor gidde å fake orgasme? diggere å få en isteden..

Skrevet

Jeg er jente- Har fått orgasme samtidig med kjæresten, føles ekstra digg da..

Gjest jeansutt21
Skrevet

Kan dere gutter kjenne om jenta få orgasme hvis dere er inii henne når hun kommer?

Ja, jeg kjenner helt klart jentenes orgasme, spesielt når orgasmen er veldig sterk:) Hvis jeg kjenner jenta sexuelt eller med min nåværende kjæreste, vet jeg med engang når orgasmen nærmer seg, og kan bestemme om jeg skal "pine" henne og stoppe rett før orgasme mange ganger før jeg lar henne eksolodere, gir sykt sterke orgasmer for henne:)

Skrevet

Musklene down under vil iallefall stramme seg, i tillegg til at man blir våtere. Men etter min erfaring med faking så er ikke dette noe gutter flest vet, virker det som. Jeg kan ligge å ha det digg å være helt med (uten å fake orgasme), får så å høre fra fyren at "åh du er så deilig når du kommer" eller noe slikt. Så de tror jeg kommer bare fordi jeg stønner og er med.

Skrevet

Ja, jeg kjenner helt klart jentenes orgasme, spesielt når orgasmen er veldig sterk:) Hvis jeg kjenner jenta sexuelt eller med min nåværende kjæreste, vet jeg med engang når orgasmen nærmer seg, og kan bestemme om jeg skal "pine" henne og stoppe rett før orgasme mange ganger før jeg lar henne eksolodere, gir sykt sterke orgasmer for henne:)

Så dama er alltid kåtere enn deg? Kanskje gutter er tingen for deg? ;) Jeg får i alle fall alltid sterkere orgasmer med gutter enn med jenter...

Skrevet

Så dama er alltid kåtere enn deg? Kanskje gutter er tingen for deg? ;) Jeg får i alle fall alltid sterkere orgasmer med gutter enn med jenter...

Syntes han er flink jeg, som tenker på dama og gjør det godt for henne.. er jo meningen at begge skal ha det deilig når man har sex..

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Er du gutt selv?

Tror vi er sånn ca like sexgale å kåte begge to, men jeg blir ekstra oppmerksom når hennes orgasme nærmer seg! Blir selv helt gal under mine egne orgasmer å mister oppfatning av tid og sted, spesielt nor orgasmen kommer på likt:)

Ja, får også supersterke orgasmer når en gutt sender meg over kanten og gir meg orgasmer også:) Vært nær ved å besvime av orgasme med en gutt en gang:)

Skrevet

Syntes han er flink jeg, som tenker på dama og gjør det godt for henne.. er jo meningen at begge skal ha det deilig når man har sex..

Joda, men hadde nok hatt større problemer med å kontrollere seg sammen med en gutt. Da kommer orgasmene på rekke og rad, om han vil eller ei. :)

Skrevet

Musklene down under vil iallefall stramme seg, i tillegg til at man blir våtere. Men etter min erfaring med faking så er ikke dette noe gutter flest vet, virker det som. Jeg kan ligge å ha det digg å være helt med (uten å fake orgasme), får så å høre fra fyren at "åh du er så deilig når du kommer" eller noe slikt. Så de tror jeg kommer bare fordi jeg stønner og er med.

Skjønner ikke poenget med å fake! Si hva du liker, så kan du heller få en deilig orgasme.. Tror gutta setter mer pris på det, enn at du lurer dem..

Skrevet

Joda, men hadde nok hatt større problemer med å kontrollere seg sammen med en gutt. Da kommer orgasmene på rekke og rad, om han vil eller ei. :)

Det kommer jo ann på hvilken legning han har, virket for meg som han er hetro..

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Skjønner ikke poenget med å fake! Si hva du liker, så kan du heller få en deilig orgasme.. Tror gutta setter mer pris på det, enn at du lurer dem..

Hvis gutten er oppmerksom på dama og gir henne den rette behandlingen, så trenger hun ikke å fake orgasme, da kommer orgasmene helt av seg selv:)

Skrevet

Eh... Leste du innlegget hans?

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Ja, jeg er 100% hetro, men har vært og er eksprimentel og har sef testet guttesex, men kan ikke bli forelska i en gutt da!

Skrevet

Hvis gutten er oppmerksom på dama og gir henne den rette behandlingen, så trenger hun ikke å fake orgasme, da kommer orgasmene helt av seg selv:)

Ja, sånn det burde være ;)

Skrevet

Ja, jeg er 100% hetro, men har vært og er eksprimentel og har sef testet guttesex, men kan ikke bli forelska i en gutt da!

Seff. Bare sunt med litt guttesex en gang i blant. Man er da hetero selv om man også tenner på gutter. Guttesex eier. :)

Skrevet

Alle gjør vel det, eksprimenterer litt mener jeg;) Nyskjerrigheten er stor for de fleste..

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hvorfor skulle orgasmene komme mer på rekke å rad med en gutt da? Jeg har det sånn med jenter jeg, tror rekken min på en natt er 12 orgasmer for meg og enda flere for dama, digg opplevelse jeg ikke klarer å være uten!

Skrevet

Jeg sier jo at jeg ikke faker med vilje, men når gutten tror jeg har kommet så synes jeg det er litt ekkelt å si "sorry mac, var ikke i nærheten en gang". Jeg har ikke problemer med å vise han hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...