AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 hei. Jeg vil helst ikke ta dette opp med foreldrene mine hjemme. Jeg var ute med min 7 mnd gamle hund. Da vi gikk tur, kom det en med en hann bikkje og ville hilse. Jeg tenkte ik noe over det, men plutselig hoppet han bare opp på henne og prøvde å parre henne. jeg trodde først den lekte og bare hoppa på hverandre, men så etter 10 sek skjønte jeg det, og eieren dyttet den vekk.. Nå er jeg redd for om den kan være gravid? ER det sånn at hunder kan bli gravid når som helst eller er det en spesiell tid for det?.. den har ikke fått løpetid enda, så da skal det vel ikke være noe fare? huff vil ik fortelle hjemme..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Det er svært liten sjanse for at hunden din er DREKTIG, vil jeg tro.
Tiger Girl Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Den har jo ikke fått løpetid enda, selv om det KAN skje at de blir drektig rett før løpetid...en annen ting er at hunder henger sammen i ca 20 min når de holder på, så sannsynligheten i ditt tilfelle her er svært liten. Slapp av!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 ok:) den andre var 9 mnd da, så den r jo også en valp. jeg er 13 så aner ikke hvordan det funker med dyr.. håper jg ikke hørtes dum ut:) men takk for svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå