Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er litt rådvill, så trenger å lufte noen tanker og håper på litt råd fra dere. Jeg og kjæresten har vært sammen i ett år, sånn til opplysning. I helga var han på fest med klassen sin (vi er begge 22), og kom hjem i natt en gang, sa at det hadde vært morsomt og ikke noe mer. I morges så jeg bilder på facebook der han var tagget, og så at han var i bar overkropp og hadde blitt tegnet masse på. Jeg løftet opp skjorta hans senere for å se, og da var det tydelig at han hadde skrubbet en del på det i dusjen for å få det vekk. Jeg spurte hva det var han hadde på kroppen, og det var da et slags verdenskart, for en av festlekene de hadde, var å tegne verdenskart på hverandre, blabla. Uansett, han hadde blitt tegnet til ganske godt under truseliningen, samt at noen jenter hadde skrevet navnene sine på armene hans og satt hjerter rundt. Jeg sa ingenting, men jeg kjente at det stakk litt i magen da jeg så det, spesielt siden han ikke har nevnt noe av dette og hoppet i dusjen før jeg fikk sett ham. Det verste er vel at han har vært, om ikke naken, så ganske avkledt, og latt masse jenter skrive på seg...Jeg skjønner jo at det var en fest og bare på gøy og slikt, men likevel føler jeg kanskje et lite stikk av sjalusi og bittelitt sinne...Jeg hadde nå aldri latt noen skrive under trusa mi, og iallefall ikke latt gutter skrible navnene sine på meg og tegne hjerter rundt...Uansett hvor festlig og uformelt det nå måtte tenkes å være, så er det litt ladet likevel, synes jeg. Jeg sa ingenting til ham, men burde jeg si at det plager meg litt? Eller skal jeg bare la det ligge? Jeg er stygt redd for at jeg overreagerer, men det plaaaaager meg...Noen tanker for dere som ser dette utenfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om det plager deg så sier du ifra.

Syns forresten ikkje du overreagerer.

Endret av Awsome
Skrevet

Om det plager deg så sier du ifra.

Syns forresten ikkje du overreagerer.

synes du ikke? egentlig litt godt å høre, for jeg har virkelig ikke lyst til å være en dramaqueen, derfor jeg kvier meg for å si ifra...saken er at jeg aldri har vært i et forhold før, så jeg er redd for å oppføre meg selvsentrert eller egoistisk, og jeg prøver å se det fra hans synspunkt, men det plager meg like fullt...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Synes du overreagerer skikkelig!

Det må vel være lov å ha det litt uskyldig gøy selv om man er kjærester? Han har jo på ingen måte vært utro mot deg eller på annen måte vist deg lite respekt.

Men det er kun dine følelser som er sanne for deg. Med andre ord; du synes det er upassende og derfor kan du med rette si til din kjære at du ikke satt pris på det.

Jeg ser ingenting galt i å forklare at du ikke ønsker at det skal skje i framtiden, men jeg tror ikke du tjener på å krangle om den faktiske hendelsen. Det som har skjedd, har skjedd.

Skrevet

Hei,

Jeg hadde nå aldri latt noen skrive under trusa mi, og iallefall ikke latt gutter skrible navnene sine på meg og tegne hjerter rundt...Uansett hvor festlig og uformelt det nå måtte tenkes å være, så er det litt ladet likevel, synes jeg. Jeg sa ingenting til ham, men burde jeg si at det plager meg litt? Eller skal jeg bare la det ligge? Jeg er stygt redd for at jeg overreagerer, men det plaaaaager meg...Noen tanker for dere som ser dette utenfra?

Først kan det jo være en ide å forsøke, for din egen del, å finne ut hvorfor det plager deg. Du ville ikke gjort noe slikt skriver du - men han er jo ikke som deg, og det er ikke alltid slik at det faller heldig ut å bruke seg selv som "mal".

Jeg ser for meg en gjeng som har hatt det veldig, veldig moro og at det ikke ligger noe annet i dette enn akkurat det. Tanker som får litt plass i hodet har en tendens til å ta større og større plass. Hvis du velger å la det plage deg fremover så er det vel greit å fortelle ham hva du føler, men legg vekt på at det dine tanker og følelser og at det ikke er han som skal anklages for noe. Slik jeg ser det - men der er vi kanskje forskjellige.

Skrevet

Jeg synes heller ikke du overreagerer, TS. Jeg ville også blitt litt sjalu og leimeg, hvis typen min lot andre jenter skrive på han sånn som du beskriver!

Hvis dette er noe som plager det veldig, bør du si ifra til han! Det er ikke sikkert at han tenkte over at det kunne såre deg på noen måte, og så på det som kun uskyldig moro. Man kan ha veldif forskjellig syn på sånt, men hvis du forteller han at dette plager deg, så vil han mest sannsynlig ikke gjøre sånt igjen senere! I hvert fall ikke hvis han bryr seg om deg.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde heller ikke likt dette. Greit nok å skrive ting på armene, men ikke nedenfor trusekanten.

Skrevet

Hadde dette vært meg så hadde jeg følt meg lite respektert av kjæresten min. Så jeg skjønner hvordan du har det, TS. Selvom det ikke er utroskap ville jeg sittet igjen med en dårlig følelse. Kanskje en følelse av å være glemt? Men det med å kle av seg synes jeg uansett er å gå langt over streken.

Skrevet

Syns du overreagerer litt. De hadde vel ikke skrivd på pikken hans? :P

Skrevet

Jeg føler med deg, jeg ville også kjent et stikk av sjalusi! Men hvis det ikke er overhengende fare for at det kommer til å gjenta seg hadde jeg nok bare latt det gå for denne gang.. Gjort er gjort :/

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt når det gjelder skrivinga under truselinja. Ikke så veldig gøy å vite at andre jenter har vært der. Men det var bare skriving, så jeg synes ikke du kan bli sint eller noe. Bare si til han at du ikke synes noe om det, og at du ikke vil at det skal skje igjen. Vi har alle forskjellige grenser for hva som er greit og ikke, så da er det bra å få sagt det til han :)

Skrevet

Jeg forstår godt at det plager deg en smule, jeg hadde nok ikke likt det selv...

Men på den annen side, det trenger ikke å være noe å hyle opp om. "Uskyldig" moro i fylla blant gamle klassekamerater. Havbris har et bra innlegg synes jeg (som vanlig!), og noe av det essensielle er at du ikke er han, så derfor ville situasjonen sikkert hatt annet utfall dersom det var du som hadde vært på denne festen.

Synes du skal fortelle ham at du ikke likte det, men ikke anklage han for å ha gjort noe galt (for det har han jo strengt tatt ikke). Hadde jeg vært ham, så hadde jeg ihvertfall satt pris på å få vite hvor grensene til kjæresten min går, og hva som evt hadde fått ham til å bli ukomfortabel.

Skrevet

Jeg syns ikke selve leken var så ille, men jeg hadde reagert litt på at han har skrubbet det av. Hadde jeg blitt tegnet masse på så tror jeg nok mannen min skulle fått sett meg før jeg tok det bort. Ikke hver dag man kommer hjem som et verdenskart, så det er vel litt rart at han ikke ville vise seg frem syns jeg.

Skrevet

Hadde nok reagert litt negativt js.

Ikke pga tusjinga, men at han ikke hadde sagt noe selv før bildene kom på FB(koselig overraskelse) og da den beste overraskelsen er at det er tusjet nedenfor trusekanten. Akkurat den delen er ikke helt bra.

Skrevet

Ja, jeg synes du overreagerer. Han var sikkert litt flau over det hele, derfor han skrubbet det vekk uten å nevne det. Jeg ville nok ledd av han, for den leken de hadde virket jo litt barnslig. Jeg ville ertet han litt med det. :)

Skrevet

Synes du overreagerer skikkelig!

Det må vel være lov å ha det litt uskyldig gøy selv om man er kjærester? Han har jo på ingen måte vært utro mot deg eller på annen måte vist deg lite respekt.

Men det er kun dine følelser som er sanne for deg. Med andre ord; du synes det er upassende og derfor kan du med rette si til din kjære at du ikke satt pris på det.

Jeg ser ingenting galt i å forklare at du ikke ønsker at det skal skje i framtiden, men jeg tror ikke du tjener på å krangle om den faktiske hendelsen. Det som har skjedd, har skjedd.

:Nikke:

I really do not see the problem, men dersom du syns det er kjipt, så ta det opp på en skikkelig måte med han.

Skrevet

Synes overhodet ikke du overreagerer.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er litt barnslig av meg... :lur: Jeg hadde ikke sagt noe. Men neste gang jeg selv var ute med noen venninner. Så hadde jeg tatt en tusj og tegnet på meg selv! Eller fått venninna mi til å gjøre det.

Og GODT innenfor Bhkantene mot niplene...

Og om han spurte, så ville jeg sagt "Åh, det var bare noen venner av venninnene mine. Og vi lekte den samme leken som HAN hadde lekt den gangen. Og noen kompiser hadde tatt litt av hehehe du vet, sånn morsomt... :jepp:

:lur:

Skrevet

Hei! :goodbye:

Jeg syntes ikke du overreagerer, det sier jeg fordi jeg hadde ikke likt det selv. Jeg kjenner til klumpen i magen! Om noen sier du overreagerer syntes jeg ikke du skal bruke så mye tid på det.

Vi er alle forskjellige og har egne grenser! Anbefaler deg å åpne deg opp og si det på en fin måte. Sier man det anklagende kan fort alt bli feil!

Lykke til!! :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Synes du overreagerer.

Merkelig at han skrubbet det av da, kjæresten min hadde sikkert strippet og sagt "go down south baby"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...