Gå til innhold

Kjøpe store dildoer/plugs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! er en jente på 25 som vil kjøpe et par store dildoer/plugs. Er det noen gode nettbutikker å kjøpe slikt fra? Og som i tilegg er diskre på informasjon og sending da dette er et litt tabu emne: )

Gi meg gjerne deres erfaringer med kjøpt av slikt, og gi meg noen gode linker til seriøse sider med overkommelige priser :)

Mvh

J25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

erotikknett.no

Skrevet

Gi meg gjerne deres erfaringer med kjøpt av slikt,

Ok, glemte dette;

Hvis du tenker stort...

Jeg har Big Split Megadong, den er tjukk mkay, helt passe myk, godt matriale og veldig godt utført. Også har jeg Bam, som jeg enda ikke har fått i meg. Vet ikke helt hva som skulle være mellomleddet mellom Bam og Big Split Megadong. Homo Gigantus?

Så Big Split Megadong er en smule tjukkere enn en veldig tykk kuk ville vært.

Så jeg vil anbefale den eller Kong Nine Inch dildoen som begynner-dildoer.

Begge er godt utført og bare bittelit større en normalstor.

Men, jeg tror det er lurt å bruke de sjeldent og ikke så lenge av gangen. ;)

Weee! :ler:

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Tror jeg ville ha gått på ei av sexsjappene i Oslo jeg, eks duoshop eller flirt, kanskje kondomeriet, da kan du jo selv finne den du liker! Ikke så lett å kjøpe noe bra på nett, hvis du ikke vet spesielt hva du leter etter! Ingen ingen fare å kjøpe i Oslo, ingen kjente der, hvis de ikke er der i samme ærende da:) hehe. Dette er sef ikke tabubelagt i dag, nesten alle bruker sexleketøy:)

Skrevet

Tror jeg ville ha gått på ei av sexsjappene i Oslo jeg, eks duoshop eller flirt, kanskje kondomeriet, da kan du jo selv finne den du liker! Ikke så lett å kjøpe noe bra på nett, hvis du ikke vet spesielt hva du leter etter! Ingen ingen fare å kjøpe i Oslo, ingen kjente der, hvis de ikke er der i samme ærende da:) hehe. Dette er sef ikke tabubelagt i dag, nesten alle bruker sexleketøy:)

Hehe *løper på en kjent i det man kommer ut av butikken*

-Nei men, er du her?? Hva gjør du i Oslo da?

-Jo, ehm...

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Hehe *løper på en kjent i det man kommer ut av butikken*

-Nei men, er du her?? Hva gjør du i Oslo da?

-Jo, ehm...

Det er da 1000 grunner til å reise til Oslo da, det er jo ikke sånn at alle som reiser til Oslo, er der for å kjøpe sexleketøy da... hehe.

• 1 måned senere...
Gjest iceman6666
Skrevet

Heisann! er en jente på 25 som vil kjøpe et par store dildoer/plugs. Er det noen gode nettbutikker å kjøpe slikt fra? Og som i tilegg er diskre på informasjon og sending da dette er et litt tabu emne: )

Gi meg gjerne deres erfaringer med kjøpt av slikt, og gi meg noen gode linker til seriøse sider med overkommelige priser :)

Mvh

J25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...