Gjest Emma Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Ble i sommer kjent med en fantastisk mann, og vi fant tonen med en gang. Det var som om man kunne føle på spenningen når vi var i samme rom, og det føltes ut som det gnistret mellom oss. Vi hadde heftig sex, og mange ,mange gode samtaler. Vi er fra forskjellige byer, det er over 14 timer mellom oss, så avstanden gjør det litt vanskelig. Jeg har vært med han en gang etter dette, da han besøkte meg en helg. Det var fantastisk! Nå lurer jeg på hvordan jeg kan greie å glemme ham, siden det aldri kan bli noe mellom oss uansett, da ingen av oss har mulighet til å flytte, pga unger osv. Tenker på ham konstant, og det er vel ikke nok for meg med en sms i ny og ne.. Råd?
Gjest krogh Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Ble i sommer kjent med en fantastisk mann, og vi fant tonen med en gang. Det var som om man kunne føle på spenningen når vi var i samme rom, og det føltes ut som det gnistret mellom oss. Vi hadde heftig sex, og mange ,mange gode samtaler. Vi er fra forskjellige byer, det er over 14 timer mellom oss, så avstanden gjør det litt vanskelig. Jeg har vært med han en gang etter dette, da han besøkte meg en helg. Det var fantastisk! Nå lurer jeg på hvordan jeg kan greie å glemme ham, siden det aldri kan bli noe mellom oss uansett, da ingen av oss har mulighet til å flytte, pga unger osv. Tenker på ham konstant, og det er vel ikke nok for meg med en sms i ny og ne.. Råd? ikke gi deg
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Hvis du fortsetter å treffe ham, lager du (slik jeg ser det) kun ris til egen bak. Smerte til eget hjerte.. Jeg var i samme situasjon. Topp samtaler og topp sex. Men, det ga seg selv til slutt pga avstand. Vi hadde unger vi også. Det lot seg ikke gjør. Men, du må ville avslutte selv da. Eller skjønne at det ikke er noen vei utenom. Det går på 4 mnd for oss nå. Ingen kontakt og minner som blekner. -det eneste som hjelper deg er kalenderen.. Den må skifte måneder noen ganger.. men med tiden blir det bedre. Vet det er mager trøst nå, men det blir det.. Så jeg sender en og ber deg være litt ekstra kreativ de nærmeste ukene. Finn på gøye ting.. ting du kan glede deg til..ting som gjør deg god og glad Ta deg en løpetur.. og pynt deg litt.. I speilet ser du ei dame som etterhvert er klar for en ny herlig mann - i nærområdet
Gjest TS Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Hvis du fortsetter å treffe ham, lager du (slik jeg ser det) kun ris til egen bak. Smerte til eget hjerte.. Jeg var i samme situasjon. Topp samtaler og topp sex. Men, det ga seg selv til slutt pga avstand. Vi hadde unger vi også. Det lot seg ikke gjør. Men, du må ville avslutte selv da. Eller skjønne at det ikke er noen vei utenom. Det går på 4 mnd for oss nå. Ingen kontakt og minner som blekner. -det eneste som hjelper deg er kalenderen.. Den må skifte måneder noen ganger.. men med tiden blir det bedre. Vet det er mager trøst nå, men det blir det.. Så jeg sender en og ber deg være litt ekstra kreativ de nærmeste ukene. Finn på gøye ting.. ting du kan glede deg til..ting som gjør deg god og glad Ta deg en løpetur.. og pynt deg litt.. I speilet ser du ei dame som etterhvert er klar for en ny herlig mann - i nærområdet Ja,det er vel det jeg bør gjøre.. men jeg tenker på ham konstant, og det eneste jeg greier å tenke på er ham.. Så nå sitter jeg her med den samme ekle følelsen man får av å ha kjærlighetssorg, med tanker og vondt klump i magen:( Hvordan skal jeg greie å ikke sende til ham? Hvordan skal jeg greie å ikke vente på at han logger seg på pcn? Noen som vet hvordan jeg kan greie å bryte kontakten? Jeg blir som gele hver gang jeg tenker på ham, greier rett og slett ikke holde meg vekke:(
Gjest Christine Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Kan dere ikke holde sammen å besøke hverandre annenhver helg feks? Kanksje en av dere kan flytte når barna blir litt større?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå