AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Jeg har vært med han i 3 år.Vi har avstands forhold.Han bor i ett annet land.For noen dager siden så var jeg på fb profilen hans og da hadde ei jente komentert bildet hans og tegna hjeter osv.Jeg konfronterte han med det og han løy da at han ikke ante hvem hun var.Så kontakta jeg hun jenta via fb og hun sa at de hadde sendt seksuelle meld til hverandreog han sente også naken bilder av seg til henne.Hun viste meg alt dette.Han ville ikke inrømme det,men til slutt inrømmet han alt.Sa det bare var over nettet at han ikke kjenner henne personlig og aldri ville møtt henne.Fy faen jeg er skuffa og lei meg.Klikka i vinkel jeg gjorde det slutt.Nå sender han meld ber meg tillig han,men jeg klarer ikke.Disse meldingene går rundt og rundt i huset mitt. Gjør jeg det rette??
Gjest lykkelitn Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 jeg ville gjort det samme.. HATER utroskap. kvinner har en fin evne til å tilgi, men ALDRI glemme:)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 jeg ville gjort det samme.. HATER utroskap. kvinner har en fin evne til å tilgi, men ALDRI glemme:) Takk for svar han skylder på meg og sier at jeg har vært så kald i det siste osv Men det er ingen unskylding.Han har fakkisk ikke tenkt på meg disse gangene han holdt på med henne.Han sa at de skrev til hverandre i ca 6 måneder.
Daniel84 Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 ooj, 6 mnd er lenge ! :S Du gjør absolutt det rette.
Gjest lykkelitn Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Takk for svar han skylder på meg og sier at jeg har vært så kald i det siste osv Men det er ingen unskylding.Han har fakkisk ikke tenkt på meg disse gangene han holdt på med henne.Han sa at de skrev til hverandre i ca 6 måneder. det er på ingen måte din feil, uansett hvor kald du har vært. da kunne han heller ha tatt det opp med deg, istedet for å søke trøst oss andre kvinner, både fysisk å psykisk.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Han sier at de bare snakket sammen 3 ganger i løpet av den tiden.ts
Gjest lykkelitn Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Han sier at de bare snakket sammen 3 ganger i løpet av den tiden.ts det er 3 gang for mye spørr du meg:)
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 det er 3 gang for mye spørr du meg:) Jeg kommer ikke til å tillgi han aldri.Han har mistenkt meg hele tiden for at jeg er utro,mens det var han som holdt på bak ryggen min.Det er bare så vannskelig jeg elsker han føles ut som enda mer etter dette.WHY:(??
Daniel84 Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 sorry, men jeg tviler veldig sterkt på at de har pratet bare 3 ganger i løpet av 6 mnd.. Ettersom han har samvittighet til å gjøre dette i over så lang tid, uten å si noe til deg, er det vel godt mulig han har gjort det samme med andre og..
Gjest lykkelitn Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 det aner jeg ikke:/ kan være du bare er litt redd for å ikke ha han lengre.. vi er vanedyr vetdu:) men det går over, kvitt deg med søppla, å kom deg ut på byen! vist en mann slipper unna en gang, så tar han det som regel for gitt at han slipper unna neste gang også.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 JA JEG HÅPER BARE JEG KLARER MEG
Gjest lykkelitn Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 JA JEG HÅPER BARE JEG KLARER MEG det gjør du garantert!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 ts her jeg vurderer å gjøre noe med meg selv detter er sikkelig vannskelig.Jeg har det så vannskelig akkuratt nå
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Hei Ts =) Du gjør det riktige med å gjøre det slutt med han. Etter utroskap er det vanskelig å bygge opp igjen tilliten. Det tar laaang tid, men man vil alltid ha den usikkerheten om at "han kan være utro igjen". Jeg var sammen med en fyr i mange år og en kveld han kom hjem fra byen sa han at han hadde vært utro. Jeg knakk sammen og ble fly forbanna. Gjorde slutt og det angrer jeg ikke på. Det er såklart surt at er forhold blir ødelagt sånn, men det sier litt om han. Når han klarer å gjøre sånn over så lang tid, så er det han som er kald mot deg. Han har skjult det så godt for deg! ikke gjør noe dumt Ts. Kom deg ut med venner og ha noen å snakke med.=)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 Hei Ts =) Du gjør det riktige med å gjøre det slutt med han. Etter utroskap er det vanskelig å bygge opp igjen tilliten. Det tar laaang tid, men man vil alltid ha den usikkerheten om at "han kan være utro igjen". Jeg var sammen med en fyr i mange år og en kveld han kom hjem fra byen sa han at han hadde vært utro. Jeg knakk sammen og ble fly forbanna. Gjorde slutt og det angrer jeg ikke på. Det er såklart surt at er forhold blir ødelagt sånn, men det sier litt om han. Når han klarer å gjøre sånn over så lang tid, så er det han som er kald mot deg. Han har skjult det så godt for deg! ikke gjør noe dumt Ts. Kom deg ut med venner og ha noen å snakke med.=) tusen takk for ett fint svar hilsen ts
Nurse Teri Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 Jeg oppdaget en gang meldinger på min kjærestes facebook. Disse var fra FØR vi møttes, så jeg hadde ingen grunn til å bli sint på han. Det skal sies! MEN! Jeg husker alt som sto der, og dette er tre år siden. Jeg blir kvalm når jeg ser disse ordene andre steder.. står jeg alene på jobb glir plutselig tankene mine inn på det ... jeg blir varm, får vondt i magen og ja... det er en grusom følelse.. Poenget mitt er at dette ble gjort uten at vi kjente hverandre, men likevel surrer dette i hodet mitt enda. Jeg kommer aldri til å glemmer det og det tror jeg ikke du gjør heller... DUMP HAN! Du fortjener bedre!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #18 Skrevet 7. september 2010 Jeg oppdaget en gang meldinger på min kjærestes facebook. Disse var fra FØR vi møttes, så jeg hadde ingen grunn til å bli sint på han. Det skal sies! MEN! Jeg husker alt som sto der, og dette er tre år siden. Jeg blir kvalm når jeg ser disse ordene andre steder.. står jeg alene på jobb glir plutselig tankene mine inn på det ... jeg blir varm, får vondt i magen og ja... det er en grusom følelse.. Poenget mitt er at dette ble gjort uten at vi kjente hverandre, men likevel surrer dette i hodet mitt enda. Jeg kommer aldri til å glemmer det og det tror jeg ikke du gjør heller... DUMP HAN! Du fortjener bedre! Det er dritt sikkelig jævlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå