AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 hvorfor er du på kvinneguiden? Jeg er her for å får råd, for å føle at jeg har litt kontakt med andre mennesker (jeg har få venner, og det er vanskelig for meg å komme i kontakt med andre) og fordi jeg liker å delta i en debatt.. men tørr ikke irl, noe som egentlig er ganske trist....
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Liker å høre folks meninger om ting og det er god underholdning.
Anglofil Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Fordi det er et tidsfordriv, fordi det er morsomt å diskutere og se hva andre synes om saker og ting, har venner her jeg vil holde kontakten med og jeg synes det generelt sett er en hyggelig plass å være. Mvh Yvonne
Piper Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Liker å diskutere, men føler ikke alltid at det er det rette stedet å få gode råd.
Gjest Trajan Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Fordi et ekorn som snakker til meg sier at jeg skal være på KG.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Fordi et ekorn som snakker til meg sier at jeg skal være på KG. Tviler ikke.
Gjest Trajan Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Tviler ikke. Har du hvirkelig ikke noe bedre og gjøre en og slenge dritt til meg ? Og om du skal komme med dritt så kan du ihvertfall være tøff nok til og ikke hjemme deg bak annonymbruker. Selvom jeg er ganske sikker på hvem av brukerene du er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå