Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er "bare venner". Han vet at jeg er forelsket i han, men han vil ikke ha meg. Jeg flørter med kameraten hans i fylla. Ja, jeg VET det var dumt gjort av meg. Men kameraten var søt og jeg var brisen.

Han lager et stort nummer av dette. Og benytter anledningen til å både gi meg dårlig samvittighet og til å påse at han holder døren bittelitt på gløtt. Som han har gjort i evigheter, samtidig som han forteller om sine erobringer. Og han sier også eksplisitt at han har sagt til kameraten at det ikke er noe mellom oss.

Han er virkelig ikke interessert i meg som annet enn venn, så hvorfor holder han på slik?

Hjelp! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Deler av meg har lyst til å be han dra til helvete, mens andre deler av meg håper han skal ombestemme seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er virkelig ikke interessert i meg som annet enn venn

Der.

Så get over it, move on.

Skrevet

Sukk. Jada, jada. Jeg vet jo det. Men jeg skjønner ikke HVORFOR han holder på slik?

Skrevet

Ikke kast bort tiden din på å prøve å forstå drittsekker. Får mer utbytte av å se maling tørke..

Skrevet

Ha deg på gress er vel alright da syns han..

Du kaster bort tiden din,du fortjener bedre.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Dere har helt rett. Det er bare vanskelig å virkelig kjenne på avvisningen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...