Gjest Hjelp Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Vi er "bare venner". Han vet at jeg er forelsket i han, men han vil ikke ha meg. Jeg flørter med kameraten hans i fylla. Ja, jeg VET det var dumt gjort av meg. Men kameraten var søt og jeg var brisen. Han lager et stort nummer av dette. Og benytter anledningen til å både gi meg dårlig samvittighet og til å påse at han holder døren bittelitt på gløtt. Som han har gjort i evigheter, samtidig som han forteller om sine erobringer. Og han sier også eksplisitt at han har sagt til kameraten at det ikke er noe mellom oss. Han er virkelig ikke interessert i meg som annet enn venn, så hvorfor holder han på slik? Hjelp! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Deler av meg har lyst til å be han dra til helvete, mens andre deler av meg håper han skal ombestemme seg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Han er virkelig ikke interessert i meg som annet enn venn Der. Så get over it, move on.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Sukk. Jada, jada. Jeg vet jo det. Men jeg skjønner ikke HVORFOR han holder på slik?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Ikke kast bort tiden din på å prøve å forstå drittsekker. Får mer utbytte av å se maling tørke..
nybegynneren Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Ha deg på gress er vel alright da syns han.. Du kaster bort tiden din,du fortjener bedre.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #6 Skrevet 6. september 2010 Takk for tilbakemeldinger. Dere har helt rett. Det er bare vanskelig å virkelig kjenne på avvisningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå