AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Del Skrevet 5. september 2010 Litt usikker på hvor jeg skulle starte denne tråden. Men, er det noen som har opplevd og våkne full? Var på en liten kule i går, og når jeg våknet opp idag, så var jeg nesten like full som da jeg gikk å la meg for å sove kvelden før. Noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. september 2010 #2 Del Skrevet 5. september 2010 Du la deg sikkert da du var full, uten å drikke noe vann eller noe. Da er det lett å være på en snurr når man våkner ja Lønner seg å ikke legge seg når man er på det fulleste, men drikke så mye vann (og cola pleier å funke) man klarer. Kankje noe mat. Da pleier hvertfall jeg føle meg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Del Skrevet 5. september 2010 ok! da vet jeg det til neste gang! takktakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 5. september 2010 #4 Del Skrevet 5. september 2010 En gang drakk jeg en pappeske (3l?) vin og 1 1/2l øl på 1time. Når jeg våkna opp (i piss og spy btw) dagen etter var jeg fortsatt drita. Forbrenner jo bare ca 0,15promille hver time, så drekker du nok sitter det i i noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 5. september 2010 #5 Del Skrevet 5. september 2010 Dette har jeg også opplevd, men kun når jeg har vært på nachspiel og ikke er hjemme før utpå morgenkvisten. Da våkner jeg gjerne etter noen timer og er beruset fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Del Skrevet 5. september 2010 Mange ganger. Jeg våknet med 1.0 i promille i dag. Ikke veldig form nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 5. september 2010 #7 Del Skrevet 5. september 2010 Hehe, ekkelt å våkne når man er full. De gangen ejeg har gjort det har jeg ikke merket det før jeg reiser meg fra sengen for å gå på do, for så å oppdage at jeg sjangler, slik at jeg snubler, kræsjer i veggen eller noe lignende. Må jo se hysterisk festlig ut når jeg holder på slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. september 2010 #8 Del Skrevet 5. september 2010 Det er ikke så ille å våkne full. Det som er ille, er å vite at man sakte men sikkert blir edru og fyllesjuk. DET er fælt, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå