AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg var på byen og kom i snakk med en veldig hyggelig og sjarmerende gutt. Også endte det opp med at vi kysset bittelittegranne da vi sa hadet, ikke noe mer. Jeg har en samboer som jeg har det veldig bra med, og vi har vært sammen i en god del år nå. Jeg ble så sjarmert at jeg kunne ikke motstå å kysse ham, men hadde ikke noe ønske om at det skulle skje noe mer. Jeg vil aldri såre samboeren min ved å være utro. Det jeg lurer på er, er det vanlig at sånt skjer? Hvor ille er det? Burde jeg si det til ham? Jeg har egentlig ikke tenkt å gjøre det, for det er ingen som vet at det skjedde, og det betydde ingenting. Det var bare et øyeblikks svakhet i rødvinsrus... Dumt å ta det opp og såre ham tenker jeg da...
Mann_30 Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hadde du likt det hvis han klina med damer på byen da?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 For min egen del ser jeg på det som utroskap. Men - jeg synes ikke du skal si noe til din samboer dersom du vet at det ikke lå noe mer bak dette og dersom du er (rimelig) sikker på at du ikke ønsker å gjøre noe slikt igjen.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre det igjen, for jeg har den beste gutten i verden, og det er bare ham jeg vil ha. Nei, jeg hadde selvfølgelig ikke likt at han hadde klina med noen andre. Men samtidig tenker jeg at hvis han hadde fortalt at han hadde kysset ei anna ei i et lite øyeblikks svakhet i fylla, og at det ikke lå noe mer bak, så ville jeg forstått det. Det er jo normalt å bli sjarmert av andre selv om man har kjæreste. Spesielt når man har vært sammen i mange år. Det hadde jo blitt noe anna hvis det hadde vært snakk om å sitte å råkline lenge liksom. Men som sagt, så var det bare et par små kyss før han gikk. Jeg synes sånne ting er unødvendig å ta opp, for det fører ikke noe godt med seg på noen måte.
Mann_30 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Da regner jeg med du synes det er greit om han kysser andre på byen, og ikke forteller det til deg.. Gud forby at noen bekjente så deg og tipser han om det..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Nei, som sagt, jeg synes ikke det er greit. Men jeg hadde forstått det hvis det hadde skjedd én gang liksom. Jeg hadde ikke villet at han skulle sagt det til meg hvis det var et sånt tilfelle som jeg var i nå. Ingen er perfekte, og det er jo ikke bare bare å vie hele livet sitt til noen og aldri flørte med noen andre igjen. Man vil jo bli småforelsket i andre nå og da, det er bare tull og si noe annet. Og det tror jeg også bare er sunt. Man må bare unngå å havne i "fristelser" slik at man ikke går over streken. For det er ikke greit. Og hadde det skjedd flere ganger hadde det vært noe annet.
Mann_30 Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Så, det du egentlig vil er å få tilgivelse fra de på dette forumet, og at folk skal si at det er greit at du ikke forteller han? Det er det du vil, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Nei, jeg trengte vel bare å få det ut, og kan jo ikke si det til noen. Også lurte jeg på hvor ille det var, eller hvor vanlig det er at sånt skjer i et solid forhold...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Det jeg lurer på er, er det vanlig at sånt skjer? Hvor ille er det? Burde jeg si det til ham? Jeg har egentlig ikke tenkt å gjøre det, for det er ingen som vet at det skjedde, og det betydde ingenting. Det var bare et øyeblikks svakhet i rødvinsrus... Dumt å ta det opp og såre ham tenker jeg da... Vanlig er det vel, utro folk fins det altfor mange av. Meir enn ille nok. Eh, ja. Du kyssa ein annen fyr, duuh.. Selvfølgelig hadde du ikkje tenkt å si det til han. "Det betydde ingenting". Men likevel gjorde du det. Om du ikkje har kontroll på deg sjøl når du drikker bør du kanskje la være. "Dumt å ta det opp..." Eg tenker du bare vil redde ræva di eg, for tenk om han finner ut at han faktisk ikkje vil være sammen med noen som kysser på andre i fylla.
Gjest hanerutro Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 Sett deg i hans situasjon. Hvordan hadde du reagert om han hadde kysset en annen jente?
Daniel84 Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 Vel, det å kysse en annen person, er i mine øyne utroskap.. Så syns absolutt at typen din skal få vite det, så får man dømme situasjonen selv. Syns ikke det er greit å bli sjarmert av andre selv om man har vært sammen i mange år. Da lar du deg selv bli sjarmert Det kommer til å bli såå mye værre om han får høre det av noen andre..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 Jeg gjorde det en gang selv husker jeg, men det var heeeelt på tampen av et forhold -tror det ble slutt 3uker etterpå eller noe. En annen gang traff jeg på en gammel forelskelse da jeg akkurat hadde gått inn i et nytt forhold. Jeg var så mo i knærne som bare det, fullere en fullest, visste at dette kunne bli en hel natt om jeg ville -og selv om endel av meg bare ønsket å kjøre på så var jeg likefullt i et forhold med en jeg var kjempeforelsket og glad i, -og trakk meg unna min gamle "flamme" rimelig raskt. Men jeg er sånn som har satt mine egne prinsipper på slike ting. Har virkelig satt meg ned og tenkt over de merkeligste situasjoner -uten å ha vært oppi dem enda. Og når det kommer til utroskap så har jeg tenkt at "hvis jeg kommer i nærheten av å være utro så driter jeg i det, stikker hjem og tenker over hvorfor i alle dager jeg hadde så sykt lyst til å kline/ha sex/være intim med noen andre enn kjæresten min!" -for det må jo være en grunn, enten det er spenning eller noe galt med forholdet jeg er i. Jeg synes ikke du bør si noe, det blir bare større enn det det var i tilfellet. Men, kanskje det er smart å tenke litt igjennom hvorfor du gjorde det du gjorde? For jeg skjønner at man kan bli betatt og til og med nesten forelska i noen andre, til og med i et superbra forhold -men selv om man får muligheten servert på fat så må man faktisk ikke ta den!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Nei, jeg trengte vel bare å få det ut, og kan jo ikke si det til noen. Også lurte jeg på hvor ille det var, eller hvor vanlig det er at sånt skjer i et solid forhold... Ta det med deg som en erfaring og hold det for deg selv. Man har ikke vondt av det man ikke vet, og dette ville nok såret mye tross at det egentlig ikke er så alvorlig fra din side.
Sophie-Ann Skrevet 6. september 2010 #14 Skrevet 6. september 2010 Det du ikke kan gjøre foran kjæresten din, er utroskap i mine øyne. Så hvis han ikke hadde likt at du kysset en annen, har du vært utro.
Gjest Awsome Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Vanlig er det vel, utro folk fins det altfor mange av. Meir enn ille nok. Eh, ja. Du kyssa ein annen fyr, duuh.. Selvfølgelig hadde du ikkje tenkt å si det til han. "Det betydde ingenting". Men likevel gjorde du det. Om du ikkje har kontroll på deg sjøl når du drikker bør du kanskje la være. "Dumt å ta det opp..." Eg tenker du bare vil redde ræva di eg, for tenk om han finner ut at han faktisk ikkje vil være sammen med noen som kysser på andre i fylla. +1.
Satyr Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 ... jeg lurer på er, er det vanlig at sånt skjer? Hvor ille er det? Burde jeg si det til ham? Jeg har egentlig ikke tenkt å gjøre det, for det er ingen som vet at det skjedde, og det betydde ingenting. Det var bare et øyeblikks svakhet i rødvinsrus... Dumt å ta det opp og såre ham tenker jeg da... Selvsagt sier du ikke dette til ham, dersom da ikke noen han kjenner så det og sladrer. Det du gjorde er en bagatell, med mindre du råklinte i full offentlighet da? S
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 Selvsagt sier du ikke dette til ham, dersom da ikke noen han kjenner så det og sladrer. Det du gjorde er en bagatell, med mindre du råklinte i full offentlighet da? S
Mann-87 Skrevet 6. september 2010 #18 Skrevet 6. september 2010 (endret) Hei! Jeg var på byen og kom i snakk med en veldig hyggelig og sjarmerende gutt. Også endte det opp med at vi kysset bittelittegranne da vi sa hadet, ikke noe mer. Jeg har en samboer som jeg har det veldig bra med, og vi har vært sammen i en god del år nå. Jeg ble så sjarmert at jeg kunne ikke motstå å kysse ham, men hadde ikke noe ønske om at det skulle skje noe mer. Jeg vil aldri såre samboeren min ved å være utro. Det jeg lurer på er, er det vanlig at sånt skjer? Hvor ille er det? Burde jeg si det til ham? Jeg har egentlig ikke tenkt å gjøre det, for det er ingen som vet at det skjedde, og det betydde ingenting. Det var bare et øyeblikks svakhet i rødvinsrus... Dumt å ta det opp og såre ham tenker jeg da... Her prøver du å la det virke som du holder det hemmelig for hans skyld, men du vet jo egentlig at du velger å holde det hemmelig for din egen skyld. Skaden er allerede skjedd, du bør fortelle han det og la han avgjøre konsekvensene. Du skriver også at du hadde skjønt han om han gjorde det samme, men eneste grunnen til at du ville "godtatt" det er fordi du allerede har gjort det. Når du har kysset en annen så må du nesten godta at han også gjør en slik feil, noe annet blir hyklerisk. Men for all del, ta ansvar for det du gjorde. Ikke prøv å lure deg selv til å tro at du holder det hemmelig for hans skyld. Endret 6. september 2010 av Mann-87
Gjest lykkelitn Skrevet 6. september 2010 #19 Skrevet 6. september 2010 Det du ikke kan gjøre foran kjæresten din, er utroskap i mine øyne. Så hvis han ikke hadde likt at du kysset en annen, har du vært utro. godt sagt.
Gjest Kåre Skrevet 6. september 2010 #20 Skrevet 6. september 2010 Det du ikke kan gjøre foran kjæresten din, er utroskap i mine øyne. Så hvis han ikke hadde likt at du kysset en annen, har du vært utro. Så hvis man onanerer til homseporr, men ikke ønsker at kjæresten skal vite om det så er man utro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå