Gå til innhold

De har tatt over!

Anbefalte innlegg

Gjest Pharmadilla
Skrevet

Jeg tror jeg holder på å bli tussete.. Det ser virkelig ut som at 2 av fiskene mine har rottet seg sammen for å få kontroll over akvariet. Skikkelig statskupp. Kampfisken, som hele tiden har vært Bossen i karet, en nå dyttet ned fra tronen av 2 av guppyene!

Guppyene har rett og slett hypnotisert alle de andre fiekene, som nå bare svømmer rundt i ring etter hverandre, som i trance.

Hvordan kan jeg vekke fiskene fra trancen, og gjennopprette balansen i universet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Applecore
Skrevet

The Guppies has to die...! :P

Evt så kan du prøvd å ommøblere litt nede i karet så det blir total omrokkering i territoriene og muligens maktskifte. Kanskje putte inn flere steiner m.m. (hus/gjemmesteder).

Er karet ditt stort nok?

Nå har ikke jeg så veldig peiling, men mannen min er akvariefrelst og vi hadde flere akvarier en stund, og såvidt jeg husker var det sånn han løste problemene.

Gjest Pharmadilla
Skrevet

The Guppies has to die...! :P

Evt så kan du prøvd å ommøblere litt nede i karet så det blir total omrokkering i territoriene og muligens maktskifte. Kanskje putte inn flere steiner m.m. (hus/gjemmesteder).

Er karet ditt stort nok?

Nå har ikke jeg så veldig peiling, men mannen min er akvariefrelst og vi hadde flere akvarier en stund, og såvidt jeg husker var det sånn han løste problemene.

Karet er absolutt stort nok for de fiskene som går i det, det er på 70l :jepp:

Hadde dere også problemer med at fiskene hypotiserte hverandre?

Jeg hadde hendene mine nede i karet i sted, for jeg skulle ta avleggere av en av stilkplantene, men det ville ikke de to maktsyke guppyene være med på!

De svømte rundt og rundt hendene mine, og prøvde å jage meg ut av karet! Makan! :nei:

Gjest Pharmadilla
Skrevet

Nå går det helt over styr her.. Algespiseren, stakkars, får ikke lov til å vise seg utenfor pynteslottet, og kuhli-ålene har blitt manipulert opp mot hverandre..

Jeg begynner å bli desperat, er det ingen andre som kan komme med et aldri så lite råd til meg??

Det er altsåså fryktelig, fryktlig!! :kjefte:

Skrevet

Kjøp tre pynteslott så kan de få hver sin borg å sjefe over :lur: Når det gjelder hypnosen kan du prøve å knipse med fingrene :)

Skrevet

Her trengs en fiskehvisker! :fnise:

Skrevet

Her trengs en fiskehvisker! :fnise:

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...