AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei! Forsøker å logge meg på 3 ulike nettbanker, men får feilmelding på alle. Er det flere som ikke kommer seg inn?
Twink Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Jeg har skandiabanken, gikk inn der og der sto det at de hadde tekniske problemer, og at jeg måtte prøve igjen senere. Så noe er det ihvertfall.
Gjest Airi Chikako Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Samme med Postbanken. Får logget inn, men det kommer opp en melding om at kontooversikten ikke er tilgjengelig.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Både Sparebank1 og DnbNor har problemer, så da er jeg ikke alene Lurer på hva det er...
Gjest Airi Chikako Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Jeg var inne ca. klokka seks og betalte regningene mine, så det har ikke vært problemer lenge...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Det var EDB som hadde driftsproblemer, som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå