AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Noen som kan anbefale ebay-selgere for Decleor, nærmere bestemt salongstørrelser av essensene? Gjerne noen som skriver annen verdi utenpå pakken
Lykkelitenen Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Har ikke erfaring med disse selv, men disse er anbefalt av hilde christina: Beautypal * Selger Decléor. Setter lavere verdi på pakken, rask levering. dermxpert * Decléor. Setter ned verdien uten at du spør. greenbud2008 * Declèor i salongstørrelser og MAC. Rask forsendelse og de skriver ned verdien. Live4Beauty * Decléor selger. Kun hatt en idiotisk opplevelse hvor hun brukte 10 dager på å sende en vare hun ikke hadde på lager, men bortsett fra det har hun alltid vært perfekt. Her er hele listen med kommentarer
¤S¤ Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Jeg har kjøpt Decleor produkter i salongstr fra både greenbud2008 og beautypal, husker ikke hvem av de to jeg kjøpte oljen fra, men begge to er gode selgere og greie i forhold til toll/moms.
Gjest Vampen Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Jeg har bare gode erfaringer med beautypal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå