Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #261 Del Skrevet 5. oktober 2003 Goldie hawn, Bettie Miller Hva slags type film liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 5. oktober 2003 #262 Del Skrevet 5. oktober 2003 Action... Har du noen gang krasjet bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #263 Del Skrevet 5. oktober 2003 Action... Har du noen gang krasjet bilen ? Krasjet og krasjet, det var stolpen som sto i veien, altså ikke min feil Har du noen gang havnet på glattcellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. oktober 2003 #264 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei, har nok ikke det gitt.. Hva er favorittsangen din akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #265 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei, har nok ikke det gitt.. Hva er favorittsangen din akkurat nå? Ingen akkurat nå Hva er favorittemaet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #266 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ingen akkurat nå Hva er favorittemaet ditt? jeg liker meg best på gnerell debatt Hvem er din yndligsmeddebatant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 #267 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kommer an på hva slags debatt det er, det er så mange gode debattanter her. Hvem kjenner du personlig her på KG? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #268 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kommer an på hva slags debatt det er, det er så mange gode debattanter her. Hvem kjenner du personlig her på KG? Lillian Salma Norges vakreste by? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #269 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trondheim. Fineste sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2003 #270 Del Skrevet 5. oktober 2003 Klassiker; "Amazing Grace" Det fineste noen kan si til deg? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #271 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trondheim. Fineste sang? Strangers when we meet; David Bowie Hvem er din yndlingspolitiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #272 Del Skrevet 5. oktober 2003 Klassiker; "Amazing Grace" Det fineste noen kan si til deg? Lillian Du er en god venn. Hva het Amerikas Keiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 5. oktober 2003 #273 Del Skrevet 5. oktober 2003 Amerika verken har eller har hatt keiser. Det var vel en som ble kallt for keiseren av Amerika, men jeg husker navnet hans. Har du ren norsk "stamtavle" eller kommer noen av dine forfedre fra andre land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 5. oktober 2003 #274 Del Skrevet 5. oktober 2003 Helnorsk.. Hva gjør deg sinna ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 5. oktober 2003 #275 Del Skrevet 5. oktober 2003 Urettferdighet Hva er ditt største ønske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 5. oktober 2003 #276 Del Skrevet 5. oktober 2003 Urettferdighet Hva er ditt største ønske? Å levere oppgaven min snart Hva skal du gjøre i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #277 Del Skrevet 5. oktober 2003 skolearbeid tror jeg Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 5. oktober 2003 #278 Del Skrevet 5. oktober 2003 Rogaland hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 5. oktober 2003 #279 Del Skrevet 5. oktober 2003 student, av og til arbeider jeg som vikar på skolen og i SFO Hvor liker du å reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #280 Del Skrevet 5. oktober 2003 student, av og til arbeider jeg som vikar på skolen og i SFO Hvor liker du å reise? Danmark eller Tromsø/Senja Har vi noe liv utenom denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå