Gjest lekebøll Skrevet 5. oktober 2003 #121 Del Skrevet 5. oktober 2003 XxX, og det er kun fordi jeg er så lite kultivert at jeg kan rangere en film som "best" fordi hovedrolleinnhaveren har bra kropp.... Hvilken sang får deg i godt humør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floga Skrevet 5. oktober 2003 #122 Del Skrevet 5. oktober 2003 Eurytmics - sweet dreams Hvilke farge får du når du blander rødfarge med blåfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vrimmel Skrevet 5. oktober 2003 #123 Del Skrevet 5. oktober 2003 lilla hva er den beste boken du har lest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 5. oktober 2003 #124 Del Skrevet 5. oktober 2003 Røtter - Alex Haley Er glasset halvtomt - eller halvfullt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 5. oktober 2003 #125 Del Skrevet 5. oktober 2003 Svar; Halvfullt Spm; Hvorfor er du oppe så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 5. oktober 2003 #126 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fordi jeg diskuterer som bare pokker'n. Og ikke klarer å slutte. Har du et liv utenfor nettet, eller bare later du som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. oktober 2003 #127 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja... ...så lenge det varer. Hvilket forum er du mest i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. oktober 2003 #128 Del Skrevet 5. oktober 2003 Svar: Jeg er mest i alle forum jeg. Har ikke noen spesielle jeg er mer i for tiden. Spørsmål: Hvorfor har du valgt den avataren du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. oktober 2003 #129 Del Skrevet 5. oktober 2003 Fordi den har fin form og farge. SPM: Liker du å tegne? Om du gjør, hva liker du, og om du ikke liker det, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. oktober 2003 #130 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei, jeg liker ikke å tegne, fordi jeg ikke kan. Har du noen gang vært på TV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. oktober 2003 #131 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei Drikker du kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #132 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja, men ikke flere kopper om dagen Har du vært i kirken i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. oktober 2003 #133 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nei Hva gjorde du i går kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #134 Del Skrevet 5. oktober 2003 Kom hjem etter å ha tilbragt dagen hos svigers. Resten av kvelden var det tv-titting, og sitte inne her :oops: Hva slags hårfarge har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 5. oktober 2003 #135 Del Skrevet 5. oktober 2003 Rødbrunt Følger du med på Glamour? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 5. oktober 2003 #136 Del Skrevet 5. oktober 2003 <---------- sånn. Er dette et bra tidspunkt å sitte på KG på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. oktober 2003 #137 Del Skrevet 5. oktober 2003 Svar: Brun, blondtaktig stripete. Spørsmål: Hva har du på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #138 Del Skrevet 5. oktober 2003 Velger den øverste jeg.. Nei jeg ser ikke på Glamour! Hvor mange har du hatt sex med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2003 #139 Del Skrevet 5. oktober 2003 To eller tre, det kommer an på hvordan du definerer sex... Når står du opp i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. oktober 2003 #140 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg står opp rundt halv seks, tror jeg. Når var du syk sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå