Gjest Kveldsvisitt Skrevet 4. oktober 2003 #61 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ingen... Hva er din favoritt låt akkurat nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 4. oktober 2003 #62 Del Skrevet 4. oktober 2003 "Me and Bobby McGee" med Janis Joplin. Hva jobber du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #63 Del Skrevet 4. oktober 2003 Pinlig lite..Går egentlig i 3.klasse nå, det spørs om jeg får fullført dette året :oops: Hva slags fetisj har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #64 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva slags fetisj har du? Parfyme og caps :oops: Hva defineres som "dårlig ånde"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #65 Del Skrevet 4. oktober 2003 Røykeånde og morgenånde Hva er ditt drømmeyrke, om der ikke var noen begrensninger for hva du kunne få gjøre for en inntekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #66 Del Skrevet 4. oktober 2003 Crew Chief på F-16-fly. Hvor er du om 20 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #67 Del Skrevet 4. oktober 2003 Oj! Det er jo lenge til :o Jeg er sikkert i Bergen Hva skal til for å gjøre deg sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #68 Del Skrevet 4. oktober 2003 Sambo flørter vilt med en annen dame hva spiser du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #69 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ananas! Når har du tenkt å legge deg i kveld/natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #70 Del Skrevet 4. oktober 2003 Når jeg blir trøtt Når skal du opp i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #71 Del Skrevet 4. oktober 2003 Forbanna tidlig tenker jeg :-? Et sted mellom halv syv og åtte. Nærmere halv syv tipper jeg... Tror du på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #72 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja. Synes du det er rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #73 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kommer an på hva du tror på, men generelt sett: nei. Hvem skal du feire jul med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #74 Del Skrevet 4. oktober 2003 familien hvem skal du feire nyttår med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Po Pi Skrevet 4. oktober 2003 #75 Del Skrevet 4. oktober 2003 Svar: Det er ikke bestemt enda, men det blir i alle fall sammen med min ektemann! Spørsmål: Hva er din favorittrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #76 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ja, på kjærligheten? Hva er viktigst i en fyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. oktober 2003 #77 Del Skrevet 4. oktober 2003 Humor. Hva er viktigst i en dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #78 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hva er viktigst i en fyr? At han vet hvordan man trøster..Ikke nødvendigvis ord, bare et kjærtegn.. :oops: Fryser du på hendene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 4. oktober 2003 #79 Del Skrevet 4. oktober 2003 ofte hvor liker du å reise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 4. oktober 2003 #80 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hjem til Norge. Hvem savner du mest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå