Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hei. Leken er slik at en stiller et spm, det kan være om HVA SOM HELST. Den som svarer på det, skal stille et nytt. Ikke til den samme personen, bare generelt. F.eks: * Er du glad i dag? - Ja, jeg er glad fordi bla bla bla.. Går du på p-piller? Ok.. Da starter jeg. HVA FIKK DEG TIL Å GÅ INN I DENNE TRÅDEN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 * HVA FIKK DEG TIL Å GÅ INN I DENNE TRÅDEN? - Det som fikk meg til å gå inn i denne tråden, var ren nysgjerrighet... :oops: Hva tenker du på akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Svar: Bollemus Spørsmål: Hva skal du spise i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 4. oktober 2003 #4 Del Skrevet 4. oktober 2003 Svar; Pizza. Spm; Røyker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #5 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei, sluttet dagen før oppkjøring pga skrapt lommebok, det er nå 6 år siden :D Hva er din favorittaktivitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 4. oktober 2003 #6 Del Skrevet 4. oktober 2003 Svar; Se på film Spørsmål; Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 4. oktober 2003 #7 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er 30. Spørsmål: Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #8 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg bor på Steinkjer i nord Trøndelag. Liker du sex med damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 4. oktober 2003 #9 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har ikke prøvd det ,nei. Hva skal du i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 4. oktober 2003 #10 Del Skrevet 4. oktober 2003 Slettet... Too late Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 4. oktober 2003 #11 Del Skrevet 4. oktober 2003 Svarer på Brum sitt spørsmål jeg da.... Skal være hjemme å se på TV. Spørsmål: Hva ønsker du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 4. oktober 2003 #12 Del Skrevet 4. oktober 2003 Ny bærrbar pc. Liker du vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira i.i. Skrevet 4. oktober 2003 #13 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vinteren kan være ok. Har du hatt sex med noen på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 #14 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei. Liker du bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. oktober 2003 #15 Del Skrevet 4. oktober 2003 Kommer an på boken, men ja! Hvorfor svarer du i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #16 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei. Liker du bøker? Jeg elsker bøker. Har du noen gang smakt strutsekjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. oktober 2003 #17 Del Skrevet 4. oktober 2003 Fordi det så morsomt ut! Hvilken farge har du på håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #18 Del Skrevet 4. oktober 2003 Fordi det så morsomt ut! Hvilken farge har du på håret? Jeg er blond. Har du sertifikat på lastebil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. oktober 2003 #19 Del Skrevet 4. oktober 2003 Nei. Burde vi ta bort sensuren for ord som f.eks pikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 4. oktober 2003 #20 Del Skrevet 4. oktober 2003 Definitivt. Gleder du deg til det begynner å snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå