Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Ser det er skrevet mye om størrelsen, men det er ikke alltid like mye om tykkelsen. Lengden er en ting, men hva med tykkelsen? Hva syntes dere er den beste omkretsen uten at det gjør for vondt, er gjennomsnittet nok eller må omkretsen være større? Selv liker jeg en del over gjenomsnittet på omkrets.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Ser det er skrevet mye om størrelsen, men det er ikke alltid like mye om tykkelsen. Lengden er en ting, men hva med tykkelsen? Hva syntes dere er den beste omkretsen uten at det gjør for vondt, er gjennomsnittet nok eller må omkretsen være større? Selv liker jeg en del over gjenomsnittet på omkrets. En penis som er gjennomsnittlig i størrelse er helt topp! Det er sikkert mindre og større også, for det er ikke størrelsen på penis det kommer an på. Det er måten han elsker på som er avgjørende for nytelsen. En erfaring jeg har er at når du har hatt en partner over tid med over gjennomsnittlig størrelse, blir det veldig rart og "tomt" i skjeden når jeg har hatt sex med en som har mindre penis-tykkelse. Savnet etter den vanlige størrelsen er stor en periode. Så blir jeg vant med den nye størrelsen. Min andre sex-partner i livet hadde abnormt stor penis. Jeg var 18 og forholdet varte et par tre år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå