AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei! Jeg bare lurer på om noen har erfaringer med fakturasending fra Nelly.com? I mitt tilfelle gjelder det å få tilsendt pakken til en annen addresse enn den folkeregistrete. Jeg er folkeregistrert langt bort ifra der jeg bor, og jeg syns det er veldig dumt om pakken blir levert dit selv om jeg oppgir en annen leveringsaddresse slik de sier at jeg kan på sidene deres. Jeg vet at det er litt ymse med erfaringer hos Nelly.com, derfor lurer jeg på om noen kan si noe om de er dårlige på det å sende til en annen addresse? Blir fakturaen sendt til den folkeregistrerte, eller blir den sendt til leveringsaddressen jeg oppgir? Takk for alle svar!
Magenta Skrevet 6. september 2010 #2 Skrevet 6. september 2010 Jeg bor på min folkeregistrerte adressen min, så har ikke hatt samme problem. Men, jeg synes det virker rart at nelly skal sende pakken til en annen adresse enn det du har oppgitt som leveringsadresse. Jeg mener, det er jo en grunn til at du oppgir hvilken adresse du vil ha pakken sendt til:)
Tbag Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 De sender pakken til den adressen du skrev på leveringsadresse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå