AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei det er en jungel av sminke, og jeg lurer hva som er best. mineralsminke eller vanlige flytende foundation? mac og glo ? eller andre ?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Det må man nesten bare å prøve og feile for å finne ut selv. Mitt valg har falt på mineralsminke siden det er så enkelt, smelter fint inn ved riktig påføring og dekker det jeg vil dekke.
Lykkelitenen Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 signerer, man må nesten prøve seg frem til hva som fungerer best for seg... Jeg veksler mellom mineral, flytende, mouse og krempudder, alt etter hva jeg sskal og hva jeg vil oppnå. De ulike typene har sine fordeler, derfor må man finne den som gir akkurat deg best effekt og resultat. Det er en jungel, men det finnes noe for en hver av oss om man bare leter godt nok!
mari4ever Skrevet 6. september 2010 #4 Skrevet 6. september 2010 Hei det er en jungel av sminke, og jeg lurer hva som er best. mineralsminke eller vanlige flytende foundation? mac og glo ? eller andre ? Det er lettere å finne ut hvilken foundation som er god for deg, med å tenke på hvilken hudtype du har...har du tørr hudtype er det best med en flytende, gjerne med glød. Har du en fet/kombinert hudtype ( som jeg har, og har erfart) er det veldig greit med en mineral foundation til t-zonen min for å matte ned. jeg har normale kinn, men med litt sprengte blodkar og røde er kinn. her bruker jeg ofte en flytende mineral foundation. Hvis du har tendens til urenheter er det veldig greit å bruke mineral sminke, fordi det ikke tetter porene:) jeg anbefaler alimapure.no send en mail hvis du lurer på noe lykke til
mari4ever Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Det er lettere å finne ut hvilken foundation som er god for deg, med å tenke på hvilken hudtype du har...har du tørr hudtype er det best med en flytende, gjerne med glød. Har du en fet/kombinert hudtype ( som jeg har, og har erfart) er det veldig greit med en mineral foundation til t-zonen min for å matte ned. jeg har normale kinn, men med litt sprengte blodkar og røde er kinn. her bruker jeg ofte en flytende mineral foundation. Hvis du har tendens til urenheter er det veldig greit å bruke mineral sminke, fordi det ikke tetter porene:) jeg anbefaler alimapure.com dette er en god mineral foundation i løs pudder form som gir en fin glød til huden anbefales:) send en mail hvis du lurer på noe lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå