Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Nokon som har ein sports-bh å tilråde? Tenkjer då særskilt til bruk under jogging og til bryst som er små/middels.
tokidoki Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Nokon som har ein sports-bh å tilråde? Tenkjer då særskilt til bruk under jogging og til bryst som er små/middels. Shock Absorber Plunge - funker flott til mine 75B.
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2010 Shock Absorber Plunge - funker flott til mine 75B. Kva merke er dette?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Shock Absorber er best! Jeg har alltid slitt med å finne noen som er både komfortable og holder fronten fast ordentlig :D Etter jeg kjøpte Shock Absorber er det som en helt ny verden. Jeg bruker E og fungerer som bare det selv på store bryst!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 De heter Shock Absorber. Ikke noe annet merke. Her er link til litt info : trykk her Det finnes forskjellige BH til hvilken type sport du driver med, de er delt inn i kategori.
Kløftfrid Skrevet 5. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2010 Kult! Kvar kjøper ein denne og kva ligg den på i pris?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 jeg kjøpte min kategori 4 til ca 400 kr + . Kjøpte på sportsbutikk. Er vel bare å ta seg en runde det ? =)
ffjellrev Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Skulle akkuratt til å anbefale Shock Absorber Veldig bra!
Kløftfrid Skrevet 8. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2010 Ja, då er vel svaret mitt greit Eg må ha ein slik!!
up! Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Jeg bruker også Shock Absorber Plunge. Vil ikke ha noe annet
Gjest WendyClear Skrevet 9. september 2010 #11 Skrevet 9. september 2010 Jeg har en fra Lindex til rundt hundrelappen. Ble best i test for noen år tilbake. Den funker ypperlig til mine små bryster, synes ikke en skal betale så alt for mye for sportbh når brystene ikke er så tunge uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå