Gjest Lizette Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Er det noen som har en god peeling å anbefale? Jeg har kombinasjonshud, altså både tørre og litt fetere partier. Trenger en peeling som renser godt opp, men likevel ikke gjør huden tørr som en ørken! Gjør ikke noe om den koster litt, jeg tar imot alle tips! Takk takk
Rosebud Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 MD Formulations Face & Body Scrub! Ingen over, ingen ved siden av
¤S¤ Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 MD Formulations Face & Body Scrub! Ingen over, ingen ved siden av Enig, denne er helt super!
Gjest Lizette Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Så bra, takk skal dere ha Fant den på Feelunique til og med, så nå er den bestilt! Herlig at man kan få svar på omtrent alt man måtte lure på på KG!
Lykkelitenen Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Den er så utrolig god! Jeg har hatt en pause på noen mnd ettersom jeg har prøvd andre peelingprodukter, INGEN kan sammenligne seg med denne. Huden min jublet når jeg gikk tilbake
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Tenker på at den er jo veldig dyr, bruker dere den på hele kroppen? Kan en bruke den når en skal vere i sol?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Tenker på at den er jo veldig dyr, bruker dere den på hele kroppen? Kan en bruke den når en skal vere i sol? Du får den til 199kr hos http://www.feelunique.com/p/md-formulations nå
Rosebud Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Tenker på at den er jo veldig dyr, bruker dere den på hele kroppen? Kan en bruke den når en skal vere i sol? Nei, den er ikke så veldig dyr (hvis du ikke insisterer på å kjøpe den til 600 kr i norske hudpleiesalonger da...). Som AB før meg sier koster den rett under 200 kr på FeelUnique, inkludert frakt Jeg bruker ikke min på hele kroppen, bare i ansiktet. Har alltid et tonn av skrubber fra gavesett fra Body Shop osv liggende, så bruker dem på kroppen i stedet Skrubben inneholder glykol-syre, så det er viktig å bruke solbeskyttelse om du bruker den. Men det burde man egentlig bruke uansett. Jeg har ikke merket noe på huden av å bruke denne i solen, så lenge jeg har solkrem på. Jeg bruker den riktignok ikke om morgenen hvis jeg skal ut i solen, da er det bedre å bruke den om kvelden, eller en dag det ikke er så mye sol
Zinnia Skrevet 6. september 2010 #10 Skrevet 6. september 2010 MD Formulations Face & Body Scrub! Ingen over, ingen ved siden av Ser at alle er så fornøyd med denne... Jeg har brukt den selv en stund, og merker egentlig ingen forskjell i forhold til andre skrubber jeg har prøvd. I ansiktet har jeg gått tilbake til green people sin som jeg synes virker bedre. Kanskje jeg gjør noe feil? Hva er det med denne som gjør at de fleste liker den bedre enn alle andre skrubber? Er det en spesiell måte man må bruke den på for at den skal virke? Jeg skal gi den en sjangse til, kjøpte salongstørrelse så har mye igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2010 #11 Skrevet 6. september 2010 Kanskje jeg gjør noe feil? Hva er det med denne som gjør at de fleste liker den bedre enn alle andre skrubber? Er det en spesiell måte man må bruke den på for at den skal virke? Jeg skal gi den en sjangse til, kjøpte salongstørrelse så har mye igjen. Det er mulig at MD ikke funker for alle. Du kan jo gi den en sjanse til, men det er vanskelig å si om du gjør riktig eller ei. (Siden du ikke sier hvordan du legger den). Men jeg regner med at du ikke kan feile såpass at det skulle gjøre en såpass stor forskjell. I noen perioder (mensen, andre situasjoner hvor huden min er plaget) tar jeg en skikkelig scrub to ganger i uka. Hender jeg bruker pittelitt av den skrubben i rensen jeg pleier å tilføre daglig. I perioder hvor huden min er normal, skrubber jeg en gang i uka. Daglig bruker jeg den daglige rensen alene med andre MD produkter. Hva bruker du ellers? Av rens og hudpleieprodukter? Hvordan jeg påfører skrubben trenger ikke å være riktig. Det er noe jeg personlig liker og føler at huden min liker: Hver gang det er skrubbedag, masserer jeg den veldig lett og MYE. Jeg bruker håndflatene i rundinger og sirkler over hele ansiktet og hals. Lette bevegelser der det er normalt, litt hardere eller mer massering der jeg vet at jeg trenger det mer. Etterpå er huden min nydelig <3
retroxx Skrevet 6. september 2010 #12 Skrevet 6. september 2010 dermalogica skin prep scrub er kjempegod!!! silkemyk hud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå