Gjest Ulrikke Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Mine stebarns stesøster (altså datteren til samboeren til mamma'n til stebarna mine *svett*) konfirmeres... Vi vil gi henne en liten oppmerksomhet (kort og penger). Hva er passe sum?? Vi møtes jo i bursdagsselskaper hos mamma'n til stebarna & samboer, men vi har ikke noe forhold til jenta sånn "alene" liksom... Forslag??
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Hva ville du gitt til nabobarnet som barna dine var sammen med en del? Og legg på et par hundrelapper der synes jeg. Dette er vel et barn dine stebarn har et forhold til regner jeg med
Gjest Ulrikke Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Stebarna mine har selvfølgelig et nært forhold til henne. Men presang derfra ordner mamma'n og samboeren... Dette blir fra meg, min samboer og vår felles datter...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 I en konfirmasjon ville gitt 500kr uansett nær eller fjern i slekta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå