Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den jeg er på dealern med har fortsatt kontakt med eksen. De er bare venner og det tror jeg egentlig på, MEN:

Hvis en av de får ny kjæreste kommer de ikke til å ha kontakt mer. Ble de enige om da de snakket om dette rett etter bruddet for ett år siden. Vet ikke hvordan ståa er nå, kanskje de kan få kjæreste og fortsatt holde kontakten.

Men jeg syntes det hørtes merkelig ut. Hvor gode venner er de egentlig da hvis de bare avslutter alt hvis den ene eller begge får ny kjæreste..?

Hvilke grunner bør man ha for å avslutte kontakt med eks? Bortsett fra at ny kjæreste helst vil det f.eks?

Den eneste grunnen jeg kan tenke meg til å avslutte et vennskapet er at det ikke er så sterkt og givende. Men da burde det jo vært avsluttet for lengst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kontakt med en av mine ekser nesten daglig. Begge har msn på (den veldig rolige) jobben sin... Så da skravler vi der, som jeg også skravler med et par venninner som er mye pålogget. Hadde jeg ikke hatt en så stille jobb som jeg har, hadde jeg ikke vært mye på msn, og da hadde jeg ikke hatt så mye kontakt med han. Vi snakkes aldri på telefon og vi møtes ytterst sjelden. Så det er grenser for hvor nære venner vi er, selv om vi også skriver om personlige ting og stoler 100% på hverandre.

Får han ny dame, fortsetter jeg gjerne kontakten. For jeg er helt ferdig med han og er ikke sjalu på det området. En jeg er på dealeren med kan ikke forlange kontaktbrudd, men hvis en ny type sier at han ikke liker at jeg har kontakt med eksen, bryter jeg den. Og synes det er greit hvis eks sin nye dame ikke vil at vi skal ha kontakt.

På msn utveksler vi youtubelinker, diskuterer nyheter osv. Mest skravling for å få tiden til å gå. For oss har det nesten blitt en vane at når vi leser noe morsomt eller interessant på en eller annen nettside, så linker vi til hverandre. Er det en stor konsert i byen, varsler vi hverandre om det. Kommer det snart en kul film på kino, skriver vi det. Mye sånne ting. Det er ikke noe "skulle ønske vi var sammen igjen, kan vi ikke prøve på nytt" osv... Ingen eksgnåling. Bare å få tiden til å gå-msnvenner og litt dele gleder/sorger og hverdagsting med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...