Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Når ens kjæreste sjeldent kommer når han sier han kanskje vil komme, er det da stygt gjort å si at han ikke får komme en kveld? Har lært meg at kanskje egentlig betyr nei, men får jo fortsatt håp likevel. Er så lei og så skuffet..Og det hender han ikke gir endelig svar om han kommer eller ei heller. Synes det er nokså respektløst, når han vet jeg sitter her og venter..selv om jeg jo etterhvert har skjønt at kanskje egentlig betyr nei, men da får han begynne å si det med en gang da! Så jeg tenkte jeg skulle være føre var og si at nå fikk han ikke komme! Tror neppe han brydde seg men....så sitter jeg ihvertfall ikke her alltid tilgjengelig for han. Han forteller aldri meg hvorfor han ikke kan komme. Jaja, det går vel uansett mot slutten...
Gjest linda Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Har hatt det på akkurat samme måten ! utrolig irriterende og trist. min sa alltid at han skulle komme foreksempel kl 7. så jeg ventet og ventet og klokken 1-2 på natten ringte han å beklaget og ville komme til meg nå - midt på natten. Sånn var det lenge, jeg sa jeg ikke likte det osv å om han kunne skjerpe seg med det der. JADA det skulle han. Det skjedde jo aldrig, så jeg er ferdig me han, bedre å vere singel spør du meg. Håper det ordner seg
Gjest kinky Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Jeg var litt i tvil hva slags "komme" du mente. Var det komme som i å få utløsning, eller komme som i "komme på besøk"? Jeg velger å tro at det var den siste. Mange sliter med å si nei, selv om de allerede har bestemt seg for nei. De sier tja, kanskje, vet ikke helt eller vi får se. Noen går så langt at de sier ja da, selv om de egenlig mener nei. Når folk ikke våger å si rett ut NEI, i kveld kommer jeg ikke, så bunner det vel gjerne ut frykt for konflikt. Det er lettere å si "tja" enn "Nei", så slipper man å ta diskusjonen der og da. Feigt, ja, men det gir en korstiktig løsning. Ellers, hvis din kjæreste er like tåkelagt i kommunikasjonen som deg, så kan det være et av årsakene til at det går mot slutten. Tydelig og god kommunikasjon er bud nr. 1 i et godt forhold.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 hvis din kjæreste er like tåkelagt i kommunikasjonen som deg ts: hvorfor gidder du å bli behandla sånn?
Mann_30 Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Høres ut som forholdet deres ikke er så seriøst. Han ser nok helst på deg som en elskerinne, ikke en kjæreste. Så han tenker pump/dump, og gidder ikke "henge ut" sammen med deg mer enn han må.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Høres ut som forholdet deres ikke er så seriøst. Han ser nok helst på deg som en elskerinne, ikke en kjæreste. Så han tenker pump/dump, og gidder ikke "henge ut" sammen med deg mer enn han må. Vel. Han spurte om vi skulle bli samboere!! Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg..Er det noe han sier for å være ekstra jævlig kanskje, for å knuse meg helt?!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Vel. Han spurte om vi skulle bli samboere!! Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg..Er det noe han sier for å være ekstra jævlig kanskje, for å knuse meg helt?! Det var da fælt til dramatikk! Fortell ham at du forventer at han kommer når han har sagt han skal komme, hvis ikke kan han la være. Så vet han det. Neste gang han sier "kanskje" så legger du andre planer og driter i å sitte hjemme og vente. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Det var da fælt til dramatikk! Fortell ham at du forventer at han kommer når han har sagt han skal komme, hvis ikke kan han la være. Så vet han det. Neste gang han sier "kanskje" så legger du andre planer og driter i å sitte hjemme og vente. Enkelt og greit. Det er fordi vi har en "krig" gående..Jeg har såret han og han har såret meg. Og jeg innbiller meg at han er troende til å finne på det meste for å knuse meg, og for å vinne "kampen".
Tabris Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Det er fordi vi har en "krig" gående..Jeg har såret han og han har såret meg. Og jeg innbiller meg at han er troende til å finne på det meste for å knuse meg, og for å vinne "kampen". Hvorfor er dere sammen igjen...?
agenda Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 Det er fordi vi har en "krig" gående..Jeg har såret han og han har såret meg. Og jeg innbiller meg at han er troende til å finne på det meste for å knuse meg, og for å vinne "kampen". Nå vet ikke vi mer enn det du har skrevet, men dette høres ikke ut som noe det er verdt å bruke tid, energi og følelser på. Ikke vits å være sammen hvis man er slemme med hverandre. Kom deg videre, ikke hal det ut lengst mulig. Hilsen en som flere ganger har tynt forholdene til det lengste, brukt årevis på å gå fra hverandre. I etterkant lurer jeg alltid på hvorfor jeg brukte så lang tid.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 Nå vet ikke vi mer enn det du har skrevet, men dette høres ikke ut som noe det er verdt å bruke tid, energi og følelser på. Ikke vits å være sammen hvis man er slemme med hverandre. Kom deg videre, ikke hal det ut lengst mulig. Hilsen en som flere ganger har tynt forholdene til det lengste, brukt årevis på å gå fra hverandre. I etterkant lurer jeg alltid på hvorfor jeg brukte så lang tid. Så lett skal han ikke få det. Må bare finne på en måte å skikkelig knuse han også. Han vil jo så gjerne ha barn..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 Til TS. Hvor gammel er du? Dette forholdet kan da ikke være seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Til TS. Hvor gammel er du? Dette forholdet kan da ikke være seriøst. Vi er begge over 35...Overraskende??
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 Så lett skal han ikke få det. Må bare finne på en måte å skikkelig knuse han også. Han vil jo så gjerne ha barn.. Hehe. Huff.. vel, nå har jeg mer lyst til å gi ham råd om hvordan han skal komme seg vekk fra deg. Har du/dere i det hele tatt noe begrep om kjærlighet og omtanke, om hva som er poenget med et forhold overhodet??
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #15 Skrevet 5. september 2010 Hehe. Huff.. vel, nå har jeg mer lyst til å gi ham råd om hvordan han skal komme seg vekk fra deg. Har du/dere i det hele tatt noe begrep om kjærlighet og omtanke, om hva som er poenget med et forhold overhodet?? Hvorfor skal han få støtte? Tror du jeg holder han igjen? Han er da selvsagt fri til å gå, så det er jo helt latterlig å si at han skal få råd til å komme seg vekk. Det er bare å gå! Jeg har selv rådet han til å finne seg ei dame han ønsker å besøke oftere enn meg!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #16 Skrevet 5. september 2010 Nei jeg tviler ikke på at dere er like gode busser begge to. Sånn sett passer dere jo sammen. Ha det så trivelig
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #17 Skrevet 5. september 2010 Nei jeg tviler ikke på at dere er like gode busser begge to. Sånn sett passer dere jo sammen. Ha det så trivelig Vi er kun "sammen" for å knuse hverandre mest mulig, og den kampen skal jeg vinne!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #18 Skrevet 5. september 2010 Når ens kjæreste sjeldent kommer når han sier han kanskje vil komme, er det da stygt gjort å si at han ikke får komme en kveld? Har lært meg at kanskje egentlig betyr nei, men får jo fortsatt håp likevel. Er så lei og så skuffet..Og det hender han ikke gir endelig svar om han kommer eller ei heller. Synes det er nokså respektløst, når han vet jeg sitter her og venter..selv om jeg jo etterhvert har skjønt at kanskje egentlig betyr nei, men da får han begynne å si det med en gang da! Så jeg tenkte jeg skulle være føre var og si at nå fikk han ikke komme! Tror neppe han brydde seg men....så sitter jeg ihvertfall ikke her alltid tilgjengelig for han. Han forteller aldri meg hvorfor han ikke kan komme. Jaja, det går vel uansett mot slutten... Hvorfor er dere kjærester egentlig? Dette hadde jeg ikke orket. Du må prate med han, skikkelig. eller dumpe han (før han dumper deg, han høres kjølig ut)
Jade Skrevet 5. september 2010 #19 Skrevet 5. september 2010 Hvis du ønsker å knuse han, hvorfor er du redd for at det er stygt gjort å si at han ikke får komme en kveld? Si heller at du skal lage middag (yndlingsretten hans) til han kl 18, og har kjøpt inn yndlingsølen hans. Så låser du døren, henger en lapp på døren; "Sorry, fant på noe mer interessant å gjøre. Vi får ta det igjen en annen gang!", og så stikker du til noen andre.
Piper Skrevet 5. september 2010 #20 Skrevet 5. september 2010 Sier han kanskje, så får du rett og slett bare tenke at det betyr nei. Noe du sier du gjør, men likevel så håper du. det vil si at du da ikke tenker at det blir nei, for du håper at det denne gangen betyr ja. Finn på noe annet, gjør hva du vil, si til han at er du hjemme så er du, men du sitter ikke og venter på en som ikke kan gi deg et skikkelig svar. Og det ville jeg sagt til han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå