Gå til innhold

25.000 UTBETALT i måneden, kontorjobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min får ca. 25.000,- utbetalt i måneden for en standard kontorjobb. Hun har ikke jobbet der et år enda engang, og før jobbet hun med helt andre ting så det er ingen annsenitet. Er ikke dette mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninnen min får ca. 25.000,- utbetalt i måneden for en standard kontorjobb. Hun har ikke jobbet der et år enda engang, og før jobbet hun med helt andre ting så det er ingen annsenitet. Er ikke dette mye?

Jo, det er enten mye, eller så får hun en skattesmell neste år. Jeg har rundt 18 000 utbetalt for kontorjobb, og er fornøyd med det. Hvor mye tjener venninnen din brutto?

Skrevet

Kommer an på hvilke fradrag hun har det, da. Og enkelte firma betaler godt for gode adm.sekretærer/kontorpersonale. Hva tjener hun brutto, altså før skatt?

Gjest Constanze
Skrevet

Hvor mye hun har utbetalt er jo ikke så interessant - det er brutto lønn som sier noe om hva hun virkelig tjener.

Jeg har også det du kaller en standard kontorjobb, og tjener 455.000 i året.

Å jobbe som sekretær er både spennende og godt betalt hvis du havner på den rette plassen. Og best av alt - man trenger ikke årelange studier med påfølgende studiegjeld. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...