Gå til innhold

Jeg blir kåt av føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt dame i to år. Vi har et flott sexliv, og har sex minst 5 ganger i uken. Ofte mer. Det siste året har det vokst frem en fotfetisj hos meg. Jeg har blitt mer og mer opphengt i kvinneføtter. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt slik, jeg er en normal person med høyere utdanning og god jobb, og er egentlig ganske A4 i alt jeg gjør. Det er ikke slik at jeg tenner på lukten av føtter eller noe slik, men rene, velpleide kvinneføtter synes jeg er et vakkert syn.

Når jeg har sex med dama er jeg dessverre for flau til at jeg dropper alle hemninger og suger og slikker på føttene hennes. Det er ofte jeg gir føttene hennes noen kyss hvis jeg har beina hennes på skuldrene mine, men jeg har aldri i edru tilstand suttet på tærne hennes, slik jeg skulle ønske. Med ett unntak. Da kom jeg så det sang med en gang jeg puttet tærne hennes i munnen min.

Grunnen til at jeg ikke tør utfolde fetisjen min mer er at jeg er redd hun skal synes jeg er ekkel. Jeg blir kåt av mye annet, men det blir på en måte som om en gutt som elsker pupper aldri tør slikke på puppene til dama under sex. Kan kvinnene på forumet fortelle litt om erfaringer rundt dette, eller hva dere hadde følt/tenkt om en kjæreste gjennom to år begynte å gi føttene dine overdreven oppmerksomhet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt glad om min kjæreste stolte såpass på meg at han våget å fortelle meg om sine innerste lyster. Og dette er en søt liten fetish i forhold til mye annet som det kunne ha vært. Ekkelt er det over hodet ikke. :)

Jeg kjenner jo ikke damen din, og vet ikke hvordan hun ville ha reagert, men hva sier din magefølelse om den saken? Er hun typen som må ha alt "vanlig", eller er hun kanskje mere romslig enn du frykter?

Uansett: lykke til på veien videre.

• Liker 1
Skrevet

Takk for seriøst svar!

Hun er ikke av typen som må ha alt vanlig, nei, men likevel tør jeg ikke "komme ut av skapet" og fortelle om min fotfetisj. Flere kvinner der ute med synspunkter?

Skrevet

Fotfetisj er temmelig vanlig. Mange menn tenner på føtter på en eller annen måte.

En eks av meg hadde fotfetisj. Heldigvis fortalte han meg om det, og jeg lærte meg å like den delen av sexlivet når jeg skjønte "greia".

Snakk med henne om det du :)

Skrevet

Det hadde nok kilt veldig, men hvis partneren min blir kåt av det blir jeg kåt av det:)

Skrevet

Det hadde nok kilt veldig, men hvis partneren min blir kåt av det blir jeg kåt av det:)

Kan like dette, men er viktig at føttene hennes er rene.

Skrevet

Haha, ja, det er jo egentlig en søt liten fetisj. Jeg hadde forresten satt veldig pris på å få høre det, og da hadde jeg antageligvis tatt ekstra godt vare på føttene mine for min egen og typen sin skyld.

Skrevet

Noen deilige jenter her som ønsker å vise oss føttene sine? ;)

Skrevet

Jeg er trådstarter, og setter pris på om man kan holde denne tråden fri for slike useriøse henvendelser.

Til alle kvinner som deler sitt syn: Jeg følger med og setter stor pris på svar!

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Fotfetisj er temmelig vanlig. Mange menn tenner på føtter på en eller annen måte.

En eks av meg hadde fotfetisj. Heldigvis fortalte han meg om det, og jeg lærte meg å like den delen av sexlivet når jeg skjønte "greia".

Snakk med henne om det du :)

Haha, ja, det er jo egentlig en søt liten fetisj. Jeg hadde forresten satt veldig pris på å få høre det, og da hadde jeg antageligvis tatt ekstra godt vare på føttene mine for min egen og typen sin skyld.

TS_Erik: Ikke vær sur, du har da fått flere ønske-svar her. Fotfetisj er svært vanlig, om ikke den vanligste fetisjen (pupper regnes ikke med da det neppe regnes som noe avvik) så du får tilnærme deg dama step-by-step. Jeg var sammen med ei for noen år siden som hadde usedvanlig pene føtter (føtter er ofte ikke spesielt pene i mine øyne), smale, str 37, velproposjonerte og ikke stinka de heller. Hun pleide dem i øst og vest, både for egen maskin men sprang til sånne fotpleiere rimelig frekvent. Jeg kyssa dem og sugde på stortåa hennes midt i en heller heftig hyrdestund og etter det ble hun veldig gira på at jeg ga føttene hennes oppmerksomhet. Da opplevde jeg noe nytt også, gøy var det. Lykke til du :jepp:

Skrevet

Jeg tror egentlig at det er ganske vanlig, har selv vært sammen med en mann som tente veldig på føttene mine siden de er veldig små og smale. Han likte at jeg runket ham med føttene og han elsket å suge tærne. Tente ikke noe særlig på det utover det at jeg likte at han likte det og at jeg ikke hadde noe imot det. Traff også en mann som hadde lyst til å ha sex med meg pga at han likte det han så i sandalene mine:) Min nåværende kjæreste liker også føtter, og liker at jeg er bortpå penisen med føttene men det er ikke noe fetish han har. Siden jeg har vært borti flere som har vært over gjennomsnittlig opptatt av føtter, passer jeg på å stelle dem. Tror ikke du skal være redd for å si noe, og heller ikke for å bli oppfattet som pervers. Dette er helt harmløst og jeg synes det er et kjempekompliment at noen tenner på føttene mine og vil tro at andre vil synes det samme:)

• 9 år senere...
Skrevet

Jeg blir veldig kåt av og se søte jenters føtter og har da veldig lyst til og stappe dem i munnen og slikke og suge på dem.

Anonymkode: 49e16...9b8

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg tenner jo på veldig mye, og føtter er én av mine kinks. Partner var ikke vant til dette (heller) da vi ble sammen, men hun fryder seg over alt som gjør meg kåt. Hun gir meg footjobs og tilbyr meg føttene sine i de fleste stillinger når vi har sex. Det tenner oss begge når vi setter i gang og fråtser i hverandre. Alt er love.

Skrevet

Er det lov for jenter å ha fotfetish for andre jenter?

Hva "kaller" man det? 😅 Anser meg selv som hetero, men. Har større fascinasjon for føtter enn det jeg tør innrømme høyt for meg selv tror jeg.. Haha. Og IKKE manneføtter. De må være velproporsjonerte, helst så små som mulig. Elsker å se små føtter i små sko med høye hæler... 🤭 

Anonymkode: d6f96...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...