Gjest anonym Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Hei! Hva synes dere om gutter som danser litt sånn reggeaton-ish? Gutter som vrikker rumpa og bruker hoftene veldig godt? Er det turn-off?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Hei! Hva synes dere om gutter som danser litt sånn reggeaton-ish? Gutter som vrikker rumpa og bruker hoftene veldig godt? Er det turn-off? Æsj, ja, det er skikkelig turn-off!!
Gjest petre Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Menn som danser er turn-off. Menn som vrikker på rumpa er direkte kvalmende.
Pasjonsblomst Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Jeg synes stramme mannerumper på høye, flotte (helst mørke menn), som virkelig kan danse latin er suuuuuupersexy... namnamnam
aline Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Jeg synes stramme mannerumper på høye, flotte (helst mørke menn), som virkelig kan danse latin er suuuuuupersexy... namnamnam mmmhmmm.. som om jeg skulle skrevet det selv. jeg danser aktivt latinsk selv da, og kunne ikke tenkt meg en mann som ikke kunne bevege på kroppen. Høye, flotte og mørke menn som kan danse og er flink til det.. namnamnam!! Give me!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Det verste jeg ser er disse menneskene som danser diverse "latin-greier" på konkurranser. Aner ikke hva det heter jeg, men det er så utrolig ekkelt å se på den typen dans, uansett om det er kvinne eller mann. Kvinnene ser oversminkede, billige og avkledde ut, og mennene er.....vel, ikke menn i mine øyne. Jeg grøsser ved tanken.
aline Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Det verste jeg ser er disse menneskene som danser diverse "latin-greier" på konkurranser. Aner ikke hva det heter jeg, men det er så utrolig ekkelt å se på den typen dans, uansett om det er kvinne eller mann. Kvinnene ser oversminkede, billige og avkledde ut, og mennene er.....vel, ikke menn i mine øyne. Jeg grøsser ved tanken. Det skal jeg forsåvidt si meg enig i, ballroom konkurransedansere blir overkill for meg også. Men latindans er mye mer en det, reggeaton er ikke noe i nærheten av ballroom, veldig ikke!! Latindans, salsa, reggeaton er mer likt ... skal vi se, husker du (har du sett dirty dancing?) partyet på "bakrommet" hvor kun de ansatte hadde lov til å være? .. hehehe.. Der er du inne på det. :D me like!! a lot!!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 Gutter som danser er ikke særlig tiltrekkende i det hele tatt - men de som danser latin er noen hakk verre. Det er ikke menn i mine øyne. Kvinnelige dansere er noe helt annet - de er nydelige og sexy. Jeg er nok litt gammeldags for sexy menn for meg er de som sparker fotball eller spiller hockey.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå