Gjest Taxmannen Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 (endret) Hei! Tenkte vi kunne ha en tråd her vi snakket om hva som er turn on for dere.. Hva mener du er din største turn-on? Del gjerne erfaringer/historier.. Jeg kan begynne med og si: - Godt humør - et lurt smil:) - Pene damer i høyre alder en megselv. - Jenter som tør å vise følelser. (Ikke uberwhine, men ekte følelser) Din tur:) Endret 4. september 2010 av Taxmannen
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 He He her kommer mitt bidrag (er jente) - Møkkete hender, gjerne på en bilmekaniker! - Arbeidsbukser og bar overkropp (gjerne litt møkkete) - Blikk som sier "Jeg vil ha deg NÅ" - Tatoverte, kraftige armer - Gutter som barberer skallen og har tatovering i nakken.....(ja, jeg er vel litt rar..) - Militær støvler ahhhh...nå blei jeg varm ;-)
chanelene Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Vakre øyne Selvsikkerhet Damer som biter seg forsiktig i underleppa Tattoeringer Humor Sexy talk Pysjbukser og bh ..and the list goes on and on. (trenger jeg å nevne at jeg er skeiv? )
Gjest Raindrops Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Intelligens God (min) humor Frekt blikk Joggebukse med lavt liv og bar overkropp Fine armer Styrke (til å holde meg fast )
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Er bifil... hos gutter: et sjarmerende smil søtt/pent ansikt (glattbarbert - hater ansiktshår) vakre blå eller grønne øyne, helst blodskutte (litt spesielt, men det tenner meg noe enormt) pene tenner slank/trent kropp humor (spesielt hvis han har samme type humor som meg) snillhet vakker stemme helst yngre enn meg hos jenter: masse former store (naturlige) pupper vakre grønne øyne søtt og rundt ansikt blek/lys hud humor selvtillit hun må gjerne være eldre enn meg
Gjest Thefainter Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Jeg kan begynne med og si: - Godt humør - et lurt smil:) - Pene damer i høyre alder en megselv. - Jenter som tør å vise følelser. (Ikke uberwhine, men ekte følelser) Dette! Og damer som... - har fin rytme når de går - tør å le av seg selv
Gjest trg Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 pupper. (store, små, vippende, duvende... alt) Rumpe. (faste, myke, nakne, i trange bukser. i bare trusa .. namm) lår. (tynne, lubbne, lyse, brune, sprikende .. får steinhard ståkuk av sånt.) Fitte. (bollemus eller flatere mus, lite kjønnslepper, mye kjønnslepper, glattbarbert, frisert og trimma, naturlig busk. Blir stiv som et spett! Ja også blikk, hud, mage, hår, nese, munn, undertøy, nakenhet, måten hun tar meg i skrittet på. ... og at hun vil ha meg.
Gjest Dainty Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Menn som tydelig har integritet og moral Briller med litt kraftig, sort ramme kan være sexy på dem som kler det Menn som tør å holde blikket, lenge Friluftskarer (sterke, bredskuldrede menn som er brune og furet av sol og vind) Menn som behandler meg med respekt og høflighet Pene hender Rødt hår kan være utrolig flott: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://a.abcnews.com/images/Entertainment/ap_damian_lewis_080829_mn.jpg&imgrefurl=http://abcnews.go.com/Entertainment/story%3Fid%3D5687727%26page%3D1&usg=__pcGBs_4j5q_Wv88B6dTupj0Ndjo=&h=240&w=320&sz=20&hl=no&start=27&zoom=1&tbnid=9G2cQ4fJRZCrdM:&tbnh=119&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Ddamian%2Blewis%26hl%3Dno%26biw%3D1229%26bih%3D552%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C489&itbs=1&iact=hc&vpx=479&vpy=189&dur=911&hovh=192&hovw=256&tx=96&ty=118&ei=6bGDTMKCHc6aOMD1mZUO&oei=2LGDTO5i1YnhBrDN0FQ&esq=2&page=2&ndsp=24&ved=1t:429,r:11,s:27&biw=1229&bih=552 Et sjarmerende, hvitt smil Menn som ikke bryr seg med å være en typisk alphamale som må eie ethvert rom han trer inn i Diskret, gjerne krydret parfyme. Gjerne en som ikke alle andre bruker, slik at jeg forbinder duften med ham Menn som er glødende opptatt av noe, enten det er noe akademisk, en hobby eller jakt og fiske for den saks skyld Hår under arma, på brystet og nedentil.. Dere er menn, ikke dukker! Menn som tilsynelatende kan virke noget prektige - det er så spennende å finne ut hvordan de egentlig er, under overflaten
AnonymBruker Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Menn som tydelig har integritet og moral Briller med litt kraftig, sort ramme kan være sexy på dem som kler det Menn som tør å holde blikket, lenge Friluftskarer (sterke, bredskuldrede menn som er brune og furet av sol og vind) Menn som behandler meg med respekt og høflighet Pene hender Rødt hår kan være utrolig flott: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://a.abcnews.com/images/Entertainment/ap_damian_lewis_080829_mn.jpg&imgrefurl=http://abcnews.go.com/Entertainment/story%3Fid%3D5687727%26page%3D1&usg=__pcGBs_4j5q_Wv88B6dTupj0Ndjo=&h=240&w=320&sz=20&hl=no&start=27&zoom=1&tbnid=9G2cQ4fJRZCrdM:&tbnh=119&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Ddamian%2Blewis%26hl%3Dno%26biw%3D1229%26bih%3D552%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:10%2C489&itbs=1&iact=hc&vpx=479&vpy=189&dur=911&hovh=192&hovw=256&tx=96&ty=118&ei=6bGDTMKCHc6aOMD1mZUO&oei=2LGDTO5i1YnhBrDN0FQ&esq=2&page=2&ndsp=24&ved=1t:429,r:11,s:27&biw=1229&bih=552 Et sjarmerende, hvitt smil Menn som ikke bryr seg med å være en typisk alphamale som må eie ethvert rom han trer inn i Diskret, gjerne krydret parfyme. Gjerne en som ikke alle andre bruker, slik at jeg forbinder duften med ham Menn som er glødende opptatt av noe, enten det er noe akademisk, en hobby eller jakt og fiske for den saks skyld Hår under arma, på brystet og nedentil.. Dere er menn, ikke dukker! Menn som tilsynelatende kan virke noget prektige - det er så spennende å finne ut hvordan de egentlig er, under overflaten Du er sexy!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 Hår under arma, på brystet og nedentil.. Dere er menn, ikke dukker! Det er ikke kvinner heller...
Daniel84 Skrevet 5. september 2010 #11 Skrevet 5. september 2010 (endret) masse likt med dere over her! men here we go; - Smilet - Øynene - Kroppen - Sexy undertøy (på en sexy kropp ) - Intelligens - Damer som tar vare på utseendet' - Kyssing på halsen! - At dama tar initiativet innimellom - Dirty talk - Bilder / videoer sendt via mobil. - stønning. - miniskjørt og høye hæler Endret 5. september 2010 av Daniel84
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 Jeg tenner på menn som - tar vare på utseendet sitt - har en bra hygiene - har lite kroppshår - er atletiske (men ikke store og muskuløse) - er høye (minst 1.83 m) - er morsomme - er ambisiøse og har en fin karriere - er intelligente - lukter godt - har en varm personlighet - har glimtet i øyet - har et gutteaktig ansikt :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2010 #13 Skrevet 6. september 2010 Maskuline menn på over 185, mørke etniske norske, gjerne med litt skjegg, med brede skuldre, smale hofter, sterke armer, lange bein, hårete brystkasse, sixpack, veltrent..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå