Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å forstå meg på gutter her bare..

Du møter en gutt på byen, dere begynner å snakke og finner tonen. Dere roter og snakker om det meste. Da du går hjem får du nummeret hans, men han vil ikke gi facebook, selv om han har.

Litt over 1 mnd senere sender han mld og spør om du er ute på byen. Dere møtes og roter igjen. Han bor til vanlig i en annen by, og er i byen i forbindelse med jobben, men vil ikke si noe mer om hva han jobber med eller fortelle særlig mye om seg selv.

Han sier du er favorittjenta hans i hele byen og at du er nydelig osv. Dagen etter hører du ingenting fra han.

Du sier at om han vil så kan vi finne på noe, og han virker ikke særlig entusiastisk. Hva er greia her? Syns han bare det er stas å møte meg på byen for å rote med meg liksom? Hvorfor sier han at jeg er nydelig og greier? Skal sies at jeg sa at jeg ikke kom til å ligge med han den kvelden fordi jeg hadde mensen før han ga meg komplimenter, så tror ikke det var for å få meg i seng.

Så kan noen tolke dette?=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns han bare det er stas å møte meg på byen for å rote med meg liksom?

Bingo! En dag treffes dere kanskje uten at du har mensen...

Skrevet

Bingo! En dag treffes dere kanskje uten at du har mensen...

Tenkte meg kanskje det ja! Det er jo det guttene vil ha.

Skrevet

Han er på jakt ja , men ikke for å beholde byttet .

Kjekt å være klar over,så blir man ikke så såret :)

Skrevet

Tenkte meg kanskje det ja! Det er jo det guttene vil ha.

mange jenter som vil ha det og ;) Er det no galt med det da?

Skrevet

Btw, godt mulig han har dame da, om han ikke vil ha deg på facebook og bare kontakter deg når han er ute på byen ;)

Skrevet

Han er på jakt ja , men ikke for å beholde byttet .

Kjekt å være klar over,så blir man ikke så såret :)

Ja..gidder ikke noe spill. Har blitt såret en gang for mye. Men er ikke spesielt interessert i han på den måten, syns bare han er kjekk egentlig og god til å kysse så. Men bare syns det var så rart at han var så utrolig mystisk, og hemmelighetsfull nesten. Jeg sa til han at hvis han var ute etter et ligg så måtte han finne seg en annen jente, og da ville han plutselig gå et sted å snakke fordi han ikke var sånn og ville vite om erfaringene mine med gutter siden jeg tenkte sånn.

Skrevet

mange jenter som vil ha det og ;) Er det no galt med det da?

Nei, er ikke det. Kunne godt tenkt meg det samme noen ganger.

Skrevet

Btw, godt mulig han har dame da, om han ikke vil ha deg på facebook og bare kontakter deg når han er ute på byen ;)

Har tenkt tanken selv..

Skrevet

Det samme slo meg.

Skrevet

Det samme slo meg.

Isåfall er han en douchebag.

Skrevet

Sier meg enig med de fleste andre her; jeg tipper at han har dame/noe på gang med noen andre, og ikke ønsker å ha noe ytterligere kontakt med deg enn den kosen han får på byen og eventuelt den kosen han får/tror han kommer til å få neste gang dere møtes.

Sånn er det bare dessverre, har møtt slike selv - og dersom du ikke bare er ute etter kos og sex selv, anbefaler jeg deg å styre unna denne fyren. :)

Skrevet

Og når det gjelder komplimenter ang. utseende o.l.: Jeg har blitt "fridd" til av flere menn på byen, har fått uendelig mange komplimenter som kunne ha smeltet en stein osv osv, men - disse "godordene" er bare for å få deg på glid. Joda, kanskje han synes at du er nydelig, men that's it. :sjenert:

Skrevet

Sier meg enig med de fleste andre her; jeg tipper at han har dame/noe på gang med noen andre, og ikke ønsker å ha noe ytterligere kontakt med deg enn den kosen han får på byen og eventuelt den kosen han får/tror han kommer til å få neste gang dere møtes.

Sånn er det bare dessverre, har møtt slike selv - og dersom du ikke bare er ute etter kos og sex selv, anbefaler jeg deg å styre unna denne fyren. :)

Jupp. Jeg er uansett ikke superkeen på han, og jeg er ikke involvert følelsesmessig når det gjelder han i det hele tatt. Bare lurte på hvorfor han oppførte seg så hemmelighetsfull, og tanken om at han har dame har slått meg, og jeg ville vite hva dere tenkte om saken. Og nå har jeg jo fått det ganske bekreftet.

Gjest wild bird
Skrevet

Du er favorittdama i den byen? Hvor mange byer opererer denne sjarmøren i, mon tro?

Han er bare ute etter å få deg til sengs, enkelt og greit.

Skrevet

Du er favorittdama i den byen? Hvor mange byer opererer denne sjarmøren i, mon tro?

Han er bare ute etter å få deg til sengs, enkelt og greit.

Haha. Ja, who knows. Vel, det kan han bare glemme nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...