Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette normalt?

at man dater en, som venninner har fått med seg inne på facebooken, som igjen søker han opp, går igjennom bilder og vennelisten hans? :klø:

Dette ble jeg møtt av her om dagen, etter min 1. date med denne fyren.

Syns det nesten var litt skremmende jeg.

gjør dere slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Har du spurt hvorfor?

Eg trur ikkje det er normalt, greit nok å søke opp for å se ansikt om det ikkje er noen man veit hvem er, men å kikke igjennom bildene og vennelista og gudene veit hva blir litt for mye.

Stalker-tendenser..

Skrevet

Tja, hvorfor ikke. Har man facebook og åpen profil kan man ikke bli overrasket om noen kikker. Og det kan vel være artig å kikke litt hvis en venninne holder på å få seg ny type. Jeg ser ikke helt problemet?

Skrevet

TS her.

Jeg gjør da ikke slikt selv. Jeg har verken interesse eller tid til slik, men folk er forskjellige.

Jeg forstår at facebook er bygget opp slik, spesielt hvis personen har en åpen profil, men la meg rette litt opp i det hele:

To av de som satt og snoket på daten min, er to jeg nesten ikke kjenner, som jeg snakker så vidt med, en gang i året, maks.

Hun tredje kjenner jeg mye bedre, og det er kanskje litt mer naturlig at hun gjør noe slikt, men når det er sagt så hadde jeg så vidt fortalt om han, før de sa at de allerede hadde vært inne på siden hans, og tittet.

Jeg syns det blir litt stalker-aktig selv (spesielt av de to jeg nesten ikke kjenner), og det kan nesten virke som om de kjeder seg litt.

Skrevet

Så lenge de kikker en gang og ferdig med det ser jeg ikke på det som stalking. Er de ofte innom og prøver å legge seg til som venn blir det en annen sak. Jeg ser ikke det store problemet.

Skrevet

Hvorfor fortalte du om hvem du datet?

Men uansett er jeg enig i dette var litt vel nyssgjerring, og det er rart at de i det hele tatt har sagt det til deg. Men kanskje de tolket det slik at de kunne siden du har sagt hvem du dater?

Skrevet

Hvorfor fortalte du om hvem du datet?

Men uansett er jeg enig i dette var litt vel nyssgjerring, og det er rart at de i det hele tatt har sagt det til deg. Men kanskje de tolket det slik at de kunne siden du har sagt hvem du dater?

Jeg burde nok ikke fortalt denne ene venninnen min dette nei, siden hun fortalte de to andre relativt lite kjente om han.

Jeg eier jo ikke han, eller hans facebook profil, så lite jeg kan si på dette egentlig, men syns det hele ble litt stalker-aktig som en sa, og litt vel nysgjerrig. Da spesielt siden to av de er ukjente.

Til Het Potet. de har vært inne på profilen hans flere ganger, og funnet gutter de vet hvem er der inne, osv.

Jaja, det er gjort uansett, og jeg kan jo ikke lage verdenskrig ut av dette. ;)

Skrevet

Men er de venninner eller perifere bekjente? Er de venninner kan jeg skjønne at de er nygjerrige, men er de perifere bekjente virker det litt rart kanskje.

Skrevet

De er vel nysgjerrige :fnise:

Men hvis det plager deg så ikke fortell dem navnet på neste fyr du dater :lur:

Skrevet

Jeg sjekker personene jeg dater på FB, siste date viste seg å være gift, hadde bare glemt å fortelle meg det...

:tristbla:

er dette normalt?

at man dater en, som venninner har fått med seg inne på facebooken, som igjen søker han opp, går igjennom bilder og vennelisten hans? :klø:

Dette ble jeg møtt av her om dagen, etter min 1. date med denne fyren.

Syns det nesten var litt skremmende jeg.

gjør dere slik?

Skrevet

Sjekker på FB hvem venninnene dater. Er glad på dems vegne og vil så klart se den eventuelle drømmemannen. Jeg forteller hvem jeg dater og ønsker tilbakemelding på hva de syns og om de vet noe jeg burde vite om han. Er kjekt å vite om han er, som sagt tidliger her, gift eller opptatt, hvem eksen er mm.

Detter gjør vi i beste mening og ønsker bare venninnene våre alt godt. Traff en fyr i helga og fortalte det til en venninne. Hun fortalte da at han var eksen til en god venninne av henne og at han ikke var den beste jeg kunne finne. Det er jeg veldig glad for, for da slipper jeg å kaste bort tid på han. Ps. jeg kjenner også eksen hans litt så det hadde blitt helt feil uansett.

Skrevet

Ja egentlig. Hvorfor ikke? Hvis de dater noen spør jeg, fordi jeg er interessert, hvem er dette da, jeg må se han på facebook :D

og så får jeg navn og sjekker!

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Dette har jeg gjort selv ;) Spennende å følge med litt, rett og slett. Vil jo vite hvem vedkommende er, og det er jo venninna mi som har fortalt dette. Det er av ren nysgjerrighet, men den er jo tuftet på at jeg vil at venninnene mine skal ha det bra :)

Skrevet

Jeg er fæl til å gå inn og sjekke :P

Må jo få med seg litt sladder og nyheter, selv om man ikke kjenner personen godt.

Om du ikke vil at ukjente skal sjekke deg på face, så ordner man så man kun kan se infosiden og det aktuelle profilbilde. Noe jeg syns er kjempeirriterende, for jeg vil helst se bilder og vegg :P

Snoking og FB hører sammen, ikke for ingenting man kaller FB for lokal se og hør :P

Gjest Badabing
Skrevet

Tja, hvorfor ikke. Har man facebook og åpen profil kan man ikke bli overrasket om noen kikker. Og det kan vel være artig å kikke litt hvis en venninne holder på å få seg ny type. Jeg ser ikke helt problemet?

Enig i dette. Jeg søkte opp en fyr i går som venninna mi dater. Vi satt og skravlet i telefonen om ham, også spurte jeg hva han het og tittet på ham (og fortalte at jeg gjorde det da). Så sa jeg; åååh, han var jo kjekk! Også fniste vi litt.

Ikke så veldig skummelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...