Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #1 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jeg er nå arbeidsledig fra og med 1. november.. Trenger en ny deltidsjobb, men de er jo nesten helt umulig å finne.. Noen som har noen tips om hvor jeg burde levere noen søknader? I Oslo området.. Har et lite problem også. Jobbet i en dageligvare butikk som sliter litt med ansatte.. Vi var 3 stykker på deltid i min avdeling, og man trenger 2 hver kveld..! Så ble venninnen min og jeg ferdig med dette tullet, og begge to sa opp nå. Sjefen for avdelingen min ble rasende, siden hun sitter igjen med bare en person, som også vurderer å si opp.. Har jobbet der i nesten ett år, og nå tror jeg attesten min kommer til å se fæl ut.. Noen tips til hva jeg kan gjøre der? mvh meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 4. oktober 2003 #2 Del Skrevet 4. oktober 2003 DU bør jo oppsøke butikker selv - gjerne i et område hvor det passer de bra å jobbe. Synes stadig vekk jeg ser oppslag om at de trenger folk jeg i butikkene. Ta med papirer/CV og snakk med de personlig. Ang. attest - du kan jo be om en standardattest - dvs. at det bare står hvor lenge du har jobbet der og hva som. Men du vet jo ikke hvordan attesten blir før du har sett den ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 4. oktober 2003 #3 Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvis sjefen er rasende fordi du har sluttet, må hun jo være fornøyd med deg. Ellers hadde hun jo bare vært glad for å bli kvitt deg. Så lenge du har fulgt kontrakten mht oppsigelsestider, har du ditt på det rene. Kontakt A-etat, pløy igjennom aviser, lever søknader på egenhånd selv om det ikke er lyst ut noen stilling. Og ikke minst: Bruk kontaktnettet ditt. Venner og familie. Spør folk du kjenner om de vet om noe, fortell at du ser etter jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå