Leanne Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Jeg og mine venninner har hatt en ordning noen år hvor vi i stedet for å kjøpe gaver til hverandre heller hatt et julebord sammen uten menn.. I tillegg til dette pleier vi å lage noe til hverandre.. I år er jeg litt tom for ideer.. Har tidligere laget likør, konfekt, brente mandler, syltetøy.. Noen tips til hva som kan lages i år?
Bernardette Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Jeg og mine venninner har hatt en ordning noen år hvor vi i stedet for å kjøpe gaver til hverandre heller hatt et julebord sammen uten menn.. I tillegg til dette pleier vi å lage noe til hverandre.. I år er jeg litt tom for ideer.. Har tidligere laget likør, konfekt, brente mandler, syltetøy.. Noen tips til hva som kan lages i år? En kul bildecollage av dere i jentejengen?
Leanne Skrevet 4. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2010 En kul bildecollage av dere i jentejengen? det hørtes ut som en fin gave
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #5 Skrevet 4. september 2010 Du kunne lage drops Det er enkelt, og så er det mange spennende smaker å velge mellom. Så kan du velge smak og farge alt etter hva hjertet begjærer; min favoritt er appelsindops
mowgli Skrevet 4. september 2010 #6 Skrevet 4. september 2010 Knekkebrød? I en fin boks/glasskrukke eller cellofan med fin sløyfe rundt :-)
Jinta Skrevet 4. september 2010 #7 Skrevet 4. september 2010 du kan scrappe f.eks 5stk kort til dem som de kan bruke når noen har bursdag eller lignende, og legge de i en liten fin boks eller noe sånt.
frk.Sjovn Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Kan f eks lage badesalt eller lipbalm, enkelt penkelt^^
agenda Skrevet 5. september 2010 #9 Skrevet 5. september 2010 Så flinke dere er! jeg lar meg inspirere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå