Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Klarer liksom ikke å finne noe sminke som passer bra til meg.. Har veldig knæsj grønne øyne, og ikke så altfor lange øyevipper.. så trenger en bra mascara.. men er veldig usikker på hvilke farger jeg burde satse på.. noen som har noen tips? Stor klem fra meg
:-) anna Skrevet 5. oktober 2003 #3 Skrevet 5. oktober 2003 Rødbrun eller burgunder øyenskugge vil være rålekkert til deg og få øynene dine til å lyse!! (Guerlain har en dritlekker farge!!) og svart mascara. Jeg bruker Helena Rubinstein Vertignous mascara. Har gjort det i årevis og er kjempefornøyd!!!
lizzy x Skrevet 5. oktober 2003 #4 Skrevet 5. oktober 2003 svart mascara,har grønne øyne selv,bruker maybelline wonder curl.Den er veldig bra
Gjest sexysadie Skrevet 5. oktober 2003 #5 Skrevet 5. oktober 2003 lila og fiolett vil kanskje være lekkert....
Gjest Virvel Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Kanebo 38° mascara er the one and only for meg. (Er lys i hår og hud, så bruker brun, ellers blir det veldig "hardt".) Vet at en del med tykke og lange øyenvipper ikke er like begeistret for den fordi børsten er så liten, men til meg er den perfekt. Gir riktignok ikke allverdens volum, men det er jeg heller ikke ute etter... Naturlig og veldig pent, derimot. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå