estrella Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Har dere noen turområder å anbefale for oss nyinnflytta i Stjørdal? +Skiområder når snøen kommer? +Skitrekk(da tenker jeg bare på nærmeste trekk her oppe..)? +Fine områder vi kan ta en helgetur(telttur)?
Chica Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Nærmeste skitreff er nok Meråker, så Storlien og Vassfjellet. Mens Oppdal og Åre er litt lengre unna, men i en helt annen liga.
estrella Skrevet 4. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2010 Nærmeste skitreff er nok Meråker, så Storlien og Vassfjellet. Mens Oppdal og Åre er litt lengre unna, men i en helt annen liga. Hvor vil du anbefale at en drar hvis en skal på dagstur og når en vil reise litt lengre (litt flere dager m.a.o)?
Chica Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Både Oppdal og Åre er kjempebra for helgeturer. I januar kan man få leid veldig billige leiligheter også. For dagstur ville jeg testet Meråker først, siden det er nærmest. (Men ikke stol for mye på mine anbefalinger da, ikke vært i Meråker på 10 år) Innbiller meg at Storlien er det minste anlegget av de fem, men fordelen er jo at man får unna litt svenskehandel samtidig og kan ta med kvoten hjem
murtel Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Enn hvis man vil på en dagstur nå når det nærmer seg høsten, der man bruker fotene Hvor kan man dra da?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Enn hvis man vil på en dagstur nå når det nærmer seg høsten, der man bruker fotene Hvor kan man dra da? Forbordsfjellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå