Gå til innhold

hjelp til tapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en fondvegg på soverommet(om det er fondvegg det heter da),dvs ene veggen er mønstret tapet og har en annen farge enn veggene.Det er ikke så stort rom egentlig,akkurat passe.

Jeg vil nå skifte ut denne,for jeg er lei..har litt lyst på noe slikt: http://www.tapetgalleriet.no/default.pl?showProduct=2776&pageId=257 (beklager men verken link-knappen eller smileyene funker her :-( )

Noe àla dette,vil ha skikkelig mørk rød farge og sort velurmønster.

tror dere at det blir fint med èn vegg slik,og resten lyse?ser for meg at det kansje blir kult med litt gjennomført stil,jeg hadde tenkt å ha en liten lysekrone i taket e.l.

Har noen innspill så blir jeg veldig glad,og hvor jeg ev.får tak i slik tapet jeg snakker om,det på den siden jeg linker til er jo sviiindyrt! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

De fleste byggvarekjeder har taperbøker. Det er jo bare å ta med en utskrift og gå innom for å se om du finner noe liknende. :)

Når det gjelder fargene på resten av veggene, så tror jeg det blir fint med lysere vegger, men ikke for lyse. Da blir kontrasten for stor.

Skrevet

Oki huff da...de andre veggene er hvite :-/

Kansje jeg må velge et lysere tapet da..?

eller male de øvrige veggene i en ny farge...hmmm..men hva skulle det vært..?hehe i need some inspiration!:)

Skrevet

*dytte dytte*

har nå ombestemt meg litt,har innsett at det nok blir for voldsomt med slik tapet jeg nevnte først.Men har nå fått øynene opp for foto-tapet,er det noen som har erfaring med sånt?blir det fint liksom...?:klø:

Fant en side her som hadde litt forskjellig..: http://www.tapetshop.no/webshop/product/73425/6909

jeg synes det rosebildet var nyydelig..

Men er litt skeptisk også da..hvordan det ev.hadde blitt PÅ selve veggen:)

Så om noen har tips/råd/forslag,kom med det vær så snill! :jepp:

Skrevet

Tror det bir kjempestilig med en tapet ala den du valgte først. Men hvis du skal ha hvite vegger ville jeg valgt en i litt mer nøytrale farger. Litt som denne: http://interiorkupp.no/tapet/eco-lotus-4457.html

Eco har mange fine og er mye rimeligere enn den du har valgt. Har ikke erfaring med denne nettbutikken, men jeg har sett samme tapeter i butikken for 440,- per rull.

Fototapet har ikke jeg peilig på, men det blir sikkert fint.

Skrevet

ok takk for svar! :)

jeg troor jeg har bestemt meg nå,fant et lysere rosemotiv jeg håper blir fint.rommet er ikke så veldig stort,så er redd en mørkere tapet hadde "slukt" mye av det..

Her

er det jeg har bestemt meg for,hittil i alle fall :fnise:

åhh er så gøy å fornye i huset!!

håper bare vi får til å henge det opp...jeg har null peiling på tapetsering,så min gode mann må nok trå til ja.tror fototapet generelt sett er litt mer tricky å få opp enn vanlig tapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...