AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 KrittHvit kjole med sort nedover sidene. Ikke fullt så hvit strømpebukse (tjukk) og sorte støvletter i samme sortfarge som det sorte på kjolen. Cardigan til det blir kalt som er samme sortfarge igjen. Går det greit at strømpebuksa og kjolen ikke er samme hvitfargen? Strømpebuksa er litt gråere i fargen på en måte.
sophiaM Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Ser egentlig ikke for meg at det er så pent .. ?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Ser egentlig ikke for meg at det er så pent .. ? Hva kan jeg bruke i stedet da? Føler at det blir dumt med sort på sidene av kjolen, sort strømpebukse og sorte sko. Tror hudfarget strømpebukse kan bli litt kaldt og "horete" da kjolen går til midt på låra og støvlettene til under knærna..
Magenta Skrevet 6. september 2010 #5 Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde gått for en svart eller hudfarget, istedet for en "nesten hvit" som krasjet i fargen...
Tbag Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Hadde helt klart gått for en hudfarvet strømpis, selvom det er litt kaldere fremor en tykk en. Kritthvit kjole og ikke fullt så hvit strømpis høres rett og slett grusomt ut.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Jeg klare ikke la være å si at jeg ser at den personen som har svart først, den som har svart: "Klart det.", ser ut som den samme som har stilt spørsmålet. Eller er det helt tilfeldig at de begge har skrevet nøyatktig 17.841 innlegg, at begge er kjønn "ikke viktig"? Noen som svarer selv?? :gjeiper: Jaja, da får en iallefall det svaret en vil ha :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Meg ovenfor her... Nåååå ser jeg at det er jo såklart "AnonymBruker" som blir regnet som en person med mange innlegg, som jeg jo nå selv ble en del av :gjeiper: Beklager, hahahahaha, dustemeg
Gjest Spinell Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg klare ikke la være å si at jeg ser at den personen som har svart først, den som har svart: "Klart det.", ser ut som den samme som har stilt spørsmålet. Eller er det helt tilfeldig at de begge har skrevet nøyatktig 17.841 innlegg, at begge er kjønn "ikke viktig"? Noen som svarer selv?? :gjeiper: Jaja, da får en iallefall det svaret en vil ha :gjeiper: Øh, er det noe i konseptet "Anonym bruker" du muligens ikke har fått med deg? Alle som trykker på anonym-knappen ser jo ut som en og samme bruker. Til TS: Det høres ikke fint ut med to ulike hvitfarger. Hold deg heller til svart eller hudfarget. Edit: "mysteriet" med like mange innlegg osv oppklart Endret 8. september 2010 av Spinell
Gjesten Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Jeg ville definitivt satset på en hudfarget eller sort strømtebukse. Det er svært sjelden pent med forskjellige nyanser av hvit sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå