Gjest jente 21 år Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Traff en gutt på min egen alder i sommer, vi datet litt, og ble ett par for å gjøre en lang historie kort. Problemet er at han og tre kamerater skal til thailand i februar, dette var planlagt lenge før han traff meg. De skal være der i 6 uker, men problemet er at jeg ikke vil at han skal reise. Har hørt litt rundt omkring at kameratene hanssnakker om alle "damene de skal ha der nede" Og jeg har liten lyst til at kjæresten min skal reise der sammen med dem. Men han kan ikke forstå, eller vil ikke forstå at dette plager meg, han lover at han ikke sakl gjøre noe "galt" mens han er der. Men likevel.. Det er tross alt langt vekke, og jeg er redd at han kommer til å gjøre noe dumt.. Har nesten lyst å gjøre det slutt, gå rundt i 6 uker å være redd.. For en tanke.. Kan jeg kreve at han ikke bør reise, stoler egentlig på ham, men du vet jo aldri.. Er det andre som har vært i en lignende situasjon..
Floga Skrevet 4. oktober 2003 #2 Skrevet 4. oktober 2003 6 uker? Hmm...menn er jo menn, men reisen er nok bestilt og betalt, så du bør la gutten reise med kompisene sine. Tenk ikke på alt som kan skje, det gjør ting bare verre. Du kan be ham teste seg når han kommer hjem, om du er i tvil?
Gjest lurven Skrevet 4. oktober 2003 #3 Skrevet 4. oktober 2003 Traff en gutt på min egen alder i sommer, vi datet litt, og ble ett par for å gjøre en lang historie kort. Problemet er at han og tre kamerater skal til thailand i februar, dette var planlagt lenge før han traff meg. De skal være der i 6 uker, men problemet er at jeg ikke vil at han skal reise. Har hørt litt rundt omkring at kameratene hanssnakker om alle "damene de skal ha der nede" Og jeg har liten lyst til at kjæresten min skal reise der sammen med dem. Men han kan ikke forstå, eller vil ikke forstå at dette plager meg, han lover at han ikke sakl gjøre noe "galt" mens han er der. Men likevel.. Det er tross alt langt vekke, og jeg er redd at han kommer til å gjøre noe dumt.. Har nesten lyst å gjøre det slutt, gå rundt i 6 uker å være redd.. For en tanke.. Kan jeg kreve at han ikke bør reise, stoler egentlig på ham, men du vet jo aldri.. Er det andre som har vært i en lignende situasjon..hvis du ikke kan stole på den personen du er sammen emd så er det vel egentlig ikke noen vits i å være sammen med den personen mener nå jeg.
Barbie Skrevet 4. oktober 2003 #4 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg overflytter svaret mitt fra den andre tråden hit. I og med at turen var bestilt før han traff deg,så synes jeg du bør la ham få reise. Men jeg skjønner deg veldig godt, jeg hadde heller ikke likt det! Du får prøve å få en postiv tid uten ham,og la tvilen komme ham til gode. Hvis han er glad i dag,så holder han seg i skinnet. Hvis han ikke klarer å være trofast, ja så er han vel ingenting og ta vare på likevel? Det går nok bra, skal du se.
Fat Sally Lee Skrevet 4. oktober 2003 #6 Skrevet 4. oktober 2003 Som en bruker her på forumet har som signatur: "Du holder best på en mann med åpne armer..."
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #7 Skrevet 4. oktober 2003 Bestandig når jeg hører om menn som reiser til Thailand så begynner jeg å undre meg: Hva i helvete har du der nede å gjøre???
Champagne Skrevet 4. oktober 2003 #8 Skrevet 4. oktober 2003 Onkelen min og kamerater av han drar ned dit for å få seg billige kvinnfolk... Onkelen min hadde verdighet nok til å gifte seg med henne han plukket opp, men alikevel..! Guttetur til Thailand hadde jeg også vært mistenksom overfor. På den annen side; har også venninner som har reist dit med typen fordi det er et flott land med vakre strender. Du kjenner typen din best (om ikke godt nok enda) så du får vurdere hans motiver. Er han forresten typen?? Er ganske spes gutter som kjøper seg damer altså.... de ville aldri jeg hatt noe med å gjøre (om jeg visste det da).
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2003 #9 Skrevet 4. oktober 2003 Ikke jeg heller Da har man synket dypr som menneske
Gjest Poirot Skrevet 4. oktober 2003 #11 Skrevet 4. oktober 2003 Jeg har vært borte i ukesvis, både i Asia og Sør- Amerika, samt forfyllede jenteturer til syden uten å ha funnet på noe tull. Gjør han det ville det kommet uansett en eller annengang tror jeg. La han dra, be evt om en test for sykdommer når han kommer hjem...
Piglet Skrevet 4. oktober 2003 #12 Skrevet 4. oktober 2003 Hvis du skal ha et håp om at forholdet skal vare, må du gi kjæresten din rom og bevegelsesfrihet, og ikke minst stole på ham. I tillegg kan du jo tenke på at hvis han vil være utro, så kan han jo være det hjemme og. Jeg forstår egentlig ikke hva du ser for deg? At han skal gi opp en drømmetur for å sitte hjemme og holde deg i hånden? Hva blir det neste, at han ikke får være sammen med vennene sine lengre? Piglet PS Beklager den noe skarpe tonen, men i den perioden kjæresten min og jeg har vært sammen, har jeg vært et år i London og etter jul skal han fire måneder til USA. 6 uker gå kjempe fort, og gir deg samtidig mulighet for å tenke over om forholdet er det riktige for deg/dere, og til å tilbringe litt kvalitestid med venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå