Gå til innhold

Barndom vs voksen

Rapitap

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(hehehe)

Jeg vetta faen..(hehe!)..men jeg er kjempe spent på å se om det er noen som har en fornuftig mening om det.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*venter på diagnose*

(Jeg hadde forresten Beatles-plakater da jeg var 12.... Hva betyr det? :o)

Dæven, du har mer å frykte enn meg....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt det med hester, hesteblader eller hestebilder for den del. En venn(inne) forklarte det hele med sex - men jeg vet ikke, vil det si at jeg ikke var tent nok på ungdomsskolen? Men herregud, dette er den samme venninnen som jo også har en teori om prestehender som tviholdes på gamlehjem så hesteteorien hennes er vel - tja - en tanke der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville være hestejente, være med i ponnyklubb, ri, ha hesteblader, ha egen hest osv. Men mine foreldre lot meg aldri få lov, for dyrt for dem kan jeg tenke meg. Og uten full pakke gadd jeg ikke være semi hestejente, så plakater fikk være plakater - bare ikke på mitt rom.

Så takket være mine foreldre faller jeg inn blant Anafugias mer intellektuelle brukere :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn(inne) forklarte det hele med sex - men jeg vet ikke.

Der kommer vi muligens inn på en god teori om hvorfor. Jeg har hørt noen i den duren om at ungjenter ble rett og slett opphisset av dette store muskuløse dyret. Hester hadde en vanvittig tiltrekkningskraft. (Apparently!?)

Men er ikke dette litt ekkelt da? Synes hesteplakater i 10 - 14 årsalderen er mer gale enn om jeg hadde ligget med en fetter i 20 årene! Det er mindre ekkelt og han hadde jeg nok aldri banket opp på veggen heller! (Nå må jeg presisere at dette ikke har skjedd, det kan umulig skje. (geografisk og fysologisk betinget)

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte meg aldri på disse hestegærne jentene og gjør det fremdeles ikke.....jeg sparte penger til jeg skulle ut å reise når jeg ble stor.....de skjønte ikke bæra.....!!

Ikke helt min kategori av folk nei.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var en snodig diskusjon... Jeg hadde så absolutt hestedilla, og sparte penger til utdannelsen min som skulle foregå i Russland... Skulle bli grensevakt i Sibir, for der patruljerte de til hest.. Modererte meg litt etterhvert. :wink:

Jeg er nok antagelig stokk dum, ja, for jeg har fremdeles interesse for hester..

Plakatene på rommet mitt? Ingen popstjerner ihvertfall!!!!!!Harley i solnedgang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he. var alltid veldig skeptisk til hestejenter.

kan ikke huske at jeg hadde plakater på veggen på den alderen. nytt tapet nemlig.

men det jeg var ekstremt opptatt av på den tida var kjemisettet mitt. jeg stjal penger av mamma og brukte dem på det aller største kjemisettet. mens andre stjalk penger av mamma og brute dem på godteri og røyk...

jeg og venninna mi var klassens ultranerder, men vi drev mest med å prøve å lage bomber med kjemisettene våre. i dag er hun doktor i partikkelfysikk, mens jeg er en halvstudert røver av en eks-hasjnarkoman...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tråder som tar for seg ting som:

- hvilken TV helt hadde du som liten ?

- hvilken hobby hadde du som barn ?

- hvilket band/person hadde du som plakat på veggen?

etc.

Derfor vil jeg påstå at jeg er full av antagelser og oppspinn når jeg mener at de jentene som hadde plakat av en HEST !?! på veggen (de "hestegale"...) er noen duster. Jeg mister litt av nysgjerrighet på slike personer. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har litt motstand på det derre hestegreiene...

:grine: Anafugia liker meg ikke og syns jeg er dum... *snufse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...