Gå til innhold

Den mest avslappende jobben

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tror du er den mest avslappende jobben, der man omtrent kan sitte å slappe av, spise potetgull og drikke brus hele dagen? Og kose deg ordentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

bokanmelder.Få lese alle rare bøker og si din mening.Bare at jeg ville bytta ut potetgullet og brus mot :kaffekopp:

Endret av Kårky
Skrevet

Eller filmanmelder-slipper å lese ;)

Skrevet

Spillanmelder!

Får til og med beholde spillene!

Skrevet

Sovende nattevakt. Dvs må jo være på et sted der det aldri skjer noe da. Blir man vekket til stadighet er det jo slutt på moroa ;)

Skrevet

Hva tror du er den mest avslappende jobben, der man omtrent kan sitte å slappe av, spise potetgull og drikke brus hele dagen? Og kose deg ordentlig.

Sykepleier, hjelpepleier, barnehagetante,lærer (utenom "undervisningen" på 45 minutter, der elevene jobber i grupåper og er selvgående uansett), selger i klesbutikk, Statoil og billettkontrollør.

Gjest strykebrett
Skrevet

"Spesialrådgiver" i kommunen. Det er somregel stillinger som er opprettet til noen som var ubrukelige i jobben sin men umulig å sparke. De gjør overhodet ingenting og får fett betalt.

Skrevet

Sykepleier, hjelpepleier, barnehagetante,lærer (utenom "undervisningen" på 45 minutter, der elevene jobber i grupåper og er selvgående uansett), selger i klesbutikk, Statoil og billettkontrollør.

:skratte:

Skrevet

hotellansatt nattvakt, det skjer som regel ikke stort. Du kan sitte og se på film eller hva du måtte ønsker.

Skrevet

Bomstasjonsvakt ved øde tunnellgjennomganger og slikt. F.eks fra fastlandet til Magerøy i Finnmark. Det kan gå timer uten at en eneste bil passerer, og vaktene har tv med masse kanaler, spillkonsoller og masse filmer for å få tiden til å gå.

Skrevet

Hvilken verden lever du i??

Skrevet (endret)

tom

Endret av Vinnie
Skrevet

heheheh.... på jakt etter ny jobb eller? ;)

Skrevet

heheheh.... på jakt etter ny jobb eller? ;)

Det var vel å ta i litt.

Skrevet

tydelig at du er helt uten arbeidserfaring hvertfall, lykke til når du en gang skal ut i arbeidslivet:-)

Skrevet

Har du skjønt overskriften eller? Dette er vel nesten rake motsetningen. Ikke mye du får sitte i ro uten om den den 30-minutters pausen man har.

Jobber som derimot er "avslappende" er nattevakt, gjerne på hotell og sjåfør som kjører langt. Kanskje litt tungt, men du har mye frihet mens du kjører bilen ihvertfall.

Skrevet

Ikke mye du får sitte i ro uten om den den 30-minutters pausen man har.

det gjelder de gangene du faktisk kan ta 30 min pause, jobber i barnehage og forige uke hadde jeg 40 min pause i løpe av hele uka.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage jeg :) Ikke lett å tid til pausene nei, det er sikkert og visst. Heldigvis har vi klart å fått det til så vi har fått ny energi til å klare resten av dagen. Ofte må man hive i seg maten mens ungene spiser.

Ikke greit at du har hatt så lite pause på hele uken. Slikt blir man sliten av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...