Gjest Gjest Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Selv om han nesten aldri gidder eller har tid til å besøke meg nå engang. Og det har han ikke gjort på lenge. Ikke har han giddet å komme etter han sa det heller. Er han en lystløgner? Liker å lyve mest mulig? Eller lider han av andre ting?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Jeg tror jeg heller vil foreslå giftemål.. Skal man først lyve så får man gjøre det skikkelig!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2010 #3 Skrevet 4. september 2010 Selv om han nesten aldri gidder eller har tid til å besøke meg nå engang. Og det har han ikke gjort på lenge. Ikke har han giddet å komme etter han sa det heller. Er han en lystløgner? Liker å lyve mest mulig? Eller lider han av andre ting? Kanskje han foreslo det for å få mer tid meg det?
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2010 #4 Skrevet 4. september 2010 Kanskje han foreslo det for å få mer tid meg det? Han får heller finne seg ei han har mere lyst til å besøke! Jeg er lei av å sitte her og vente og vente...Han vet jeg savner han grusomt. Sikkert bare noe han har sagt for å holde på meg. Og for å få mat og drikke før han flyr ut, uten meg! Men om han tror jeg er så dum så får han tro om igjen. Han stenger av tlf i flere timer, svarer ikke på meldinger etc. Orker ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå