Supraspinatus Skrevet 4. september 2010 #1 Skrevet 4. september 2010 Er det noen som vet om noen bra interiørblogger eller evt magasiner jeg burde begynne å lese for å bli inspirert?
ashera Skrevet 4. september 2010 #2 Skrevet 4. september 2010 Det spørs hvilken stil du liker best. Av retrostilbloggere anbefaler jeg dengodefeen.blogspot.com. Blader som går godt til denne stilen er engelske LivingEtc. og det danske BoligMagasinet. Mht. skandinavisk stil er husetpaaplanen.blogspot.com et funn. Blader i denne stilen er framfor alt Bo Bedre, men også deler av BoligMagasinet, Interiørmagasinet og Maison.. Er du shabbychic- eller fransk landstil-tilhenger, er draumesider.blogspot.com et godt tips. Interiørmagasinet og Maison har også innslag i denne stilen.
Supraspinatus Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Det spørs hvilken stil du liker best. Av retrostilbloggere anbefaler jeg dengodefeen.blogspot.com. Blader som går godt til denne stilen er engelske LivingEtc. og det danske BoligMagasinet. Mht. skandinavisk stil er husetpaaplanen.blogspot.com et funn. Blader i denne stilen er framfor alt Bo Bedre, men også deler av BoligMagasinet, Interiørmagasinet og Maison.. Er du shabbychic- eller fransk landstil-tilhenger, er draumesider.blogspot.com et godt tips. Interiørmagasinet og Maison har også innslag i denne stilen. Er litt usikker på hvilken stil jeg liker, men jeg er glad i mørk tre på benkeplater på kjøkkenet osv, men samtidig lyse vegger osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå