Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik att jeg er så jævlig forbanna på min "bestevenn" nå. Hun holder ikke avtaler og jeg er KUN bra nok hvis kjærsten hennes er borte eller att hun selv har ett lite problem.

I går tok kaka, vi skulle på en liten konsert på kvelden, Jeg hadde snakka med hun dagen før, og fikk bekreftet att vi uansett skulle dit. Fredagen kom og jeg hørte ikke noe fra henne, ringte henne litt senere på kvelden og spurte hva det ble til. Joda, vi skulle neppå der men først skulle hun og kjærsten på vors og lignende så kunne hende det ble litt seint - så hun skulle sende melding når vi skulle møtes. Fikk melding om att 22.30 skulle vi møtes. Jeg kom dit rundt halv 22.30, men så ikke dem noen sted. Venta noen minutter, så ringte jeg vennina mi. Hun var ikke såpass att hun tok tlf selv, så det var kjæresten hennes jeg snakka med - som var stup full. De hadde vist fortsatt ikke dratt.

Eh, nei vel tenkte jeg. Ble med ett par andre venniner rundt ett kvarter før de måtte dra igjen. Og da ble jeg stående aleine i mange minutter til. Hørte fortsatt iukke noe i fra henne og sendte melding om dette gidder jeg faen ikke mer, kommer du ikke nå reiser jeg hjem igjen. Etter litt ringer jeg etter skyss og blir henta. Da ringer tlf min, og den fulle kjærsten hennes sier att nå er vi er.

Jaha? Da hadde jeg stått UTE i over en time å venta på dem, og først nå sier de att de er her? Endte med att jeg ikke gadd å svare på tlf og dro heller hjem.

"vennina" mi var ikke en gang såpass att hun tok tlf sin og snakka meg med, eller ga meg beskjed att de visstnok skulle på vors å hele pakka før konserten.Hadde ikke jeg ringt tidligere på kvelden og spurt, hadde ikke hun giddet å kontakta meg og sagt i fra. Og ikke brøy hun seg om att jeg stod ute over en time å venta på dem, regner jeg med!

Dette er altså IKKE første gangen hun er sånn mot meg. Hun var vært skikkelig dårlig venn mot meg det siste halvåret.

Nå tenker jeg på å sende en veldig lang sms til henne, å sier akkurat det jeg føler overfor henne og hvordan hun er mot meg. Mange av mine andre venner syns jeg skal drite i henne. Men er ikke så lett å bare drite i bestevennina si, uten å ha sagt noe til henne om dette her.

såå, er det litt feigt å bare sende en melding til henne å si det som det er? Orker ikke og diskutere med henne nå, pr tlf. Vil bare ha det overstått.. :rope::skravle:

ops. ble sikkert veldig rotete innlegg. Litt vanskelig å forklare det til punkt og prikke :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har vært en dårlig venn lenge, så er vel sannsynligheten stor for at hun driter i hva du synes. Uansett om du forteller det pr sms eller muntlig. Jeg ville bare latt være å ta kontakt mer. Få ut frustrasjonen på annet vis og bli ferdig med det.

Jeg velger mine venner med omhu, gidder ikke kaste bort tiden min på folk som ikke behandler meg slik jeg behandler dem og som jeg forventer tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...