Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det nokon her som har forslag til ein veldig god ansiktsvask som renser og ikkje tørkar ut? Huden min er tørr, men har tendens til kviser. For tida har eg fått ein god del kviser også :( Huden er også prega av store, stygge porer.

Kjøpte rensemelk frå Cliniderm idag, skulle eigentleg kjøpte Oliva men denne var ikkje på det apoteket eg var innom (bygd).

Tek imot tips!!

Endret av Papricka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte meg den rensen fra Dr. Brandt Pores no more serien, og syns den virker ganske bra allerede. Men har jo ikke prøvd den lenge nok til å gi en seriøs anmeldelse om den. Men so far, so good.

Fikk også med noen prøver på ansiktskremen og en skrubb fra samme merke, men prisene er ganske stive, så tror jeg bare prøver ut rensen i første omgang :)

Skrevet (endret)

Kjøpte meg den rensen fra Dr. Brandt Pores no more serien, og syns den virker ganske bra allerede. Men har jo ikke prøvd den lenge nok til å gi en seriøs anmeldelse om den. Men so far, so good.

Fikk også med noen prøver på ansiktskremen og en skrubb fra samme merke, men prisene er ganske stive, så tror jeg bare prøver ut rensen i første omgang :)

Kor kjøpte du den?

Endret av Papricka
Skrevet

Esthetique

Kva ligg prisen på?

Skrevet

Er det nokon her som har forslag til ein veldig god ansiktsvask som renser og ikkje tørkar ut? Huden min er tørr, men har tendens til kviser. For tida har eg fått ein god del kviser også :( Huden er også prega av store, stygge porer.

Kjøpte rensemelk frå Cliniderm idag, skulle eigentleg kjøpte Oliva men denne var ikkje på det apoteket eg var innom (bygd).

Tek imot tips!!

Jeg har også både urenheter og tørr hud. Før brukte jeg md formulations rens for oily skin, og selv om den var bra for urenhetene, orket jeg ikke bruke den fordi huden min ble tørrere. Nå bruker jeg Nimue Cleansing Gel, som i likhet med md sin rens, inneholder fruktsyrer. Nimue sin rens er utrolig behagelig og renser godt uten å tørke ut huden. Det er helt skummelt hvor fort forskjellen på huden vises. Nimue kjøpes på hudpleiesalong, og prisen er ca. samme som md formulations. Produktene er dyrene ved første kjøp, men etter det kan man kjøpe refill.

Skrevet

Huden min er blitt mye bedre etter at jeg begynte med decleor! Kjøper fra feelunique og cheapsmells.

Skrevet

Jeg har litt samme problemet, men ikke så mange kviser. Jeg er kjempefornøyd med Origins - har prøvd både Get Down - en leirebasert renser/minimaske som også er skrubb, og A Perfect World som jeg bruker nå. I tillegg har de en som heter Checks and Balances som jeg har lyst til å prøve, som er spesielt rettet mot kombinasjonshud. Les mer om renserne deres her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...