vixen Skrevet 4. oktober 2003 #1 Skrevet 4. oktober 2003 Er det ingen som skal på Halloween-fest heller da? Elsker å kle meg ut, jeg og benytter gjerne anledningen til å gjøre nettopp det. Noen andre som skal? Hva skal dere kle dere ut som? -viXen-
Rapitap Skrevet 4. oktober 2003 #2 Skrevet 4. oktober 2003 Når var det igjen? 10.oktober eller 11.? Eller 13 ? Nei...pokker, når var det? 22.? :klø:
vixen Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2003 Jo... 31. oktober! :enig_animasjon: Faller på en fredag i år. -viXen-
starie Skrevet 4. oktober 2003 #5 Skrevet 4. oktober 2003 Passer jo veldig fint det da :D Jeg har ikke bestemt meg for hvilken by jeg skal feire i enda.. Enten blir det Oslo, Kristiansand eller Bergen..
Arwen Skrevet 4. oktober 2003 #6 Skrevet 4. oktober 2003 Er invitert på fest, men kommer ikke til å gå. Hater å kle meg ut.
kalle Skrevet 4. oktober 2003 #7 Skrevet 4. oktober 2003 Lurer på om jeg skal satse på "lyktestolpe" i år. Hm. Det blir bra. Ellers har jeg fremdeles artige bilder i hodet fra noen år tilbake av vixen som heks.
vixen Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2003 Det er lenge siden! Blir ikke heks i år... -viXen-
Redhead Skrevet 4. oktober 2003 #9 Skrevet 4. oktober 2003 Skal på fest ja, det er i planen. Gleder meg, for de festene bruker å være kjempeartige. Masse forskjellige folk som man kjenner ganske bra, men enkelte er så kreative at det kan gå laang tid før man skjønner hvem det er .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå